|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
»
کد خبر: ۱۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
وزیر علوم و تحقیقات وفناوری برای توضیح درباره برخی انتصابات صورت گرفته در این وزارتخانه به زودی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.
عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: طبق برنامه وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم برای پاسخگویی به برخی سوالات و رسیدگی به برخی مسائل در این دو وزارتخانه به کمیسیون آمدند.

مقتدایی در مورد حضور وزیر علوم در این کمیسیون گفت: سوالات برخی نمایندگان از وزیر علوم در مورد انتصابات اخیر در این وزارتخانه و همچنین سوال در مورد نحوه برخورد یکی از معاونان وزارت علوم با نمایندگان مجلس از وزیر علوم مطرح شد.

این عضو کمیسیون آموزش در مورد پاسخ‌های وزیر علوم به سوالات مطرح شده گفت: در مورد مساله انتصابات اخیر که خارج از روند استعلام‌های قانونی برای استعلام پست‌های مهم صورت گرفته است، نمایندگان در پی رای‌گیری در جلسه کمیسیون از پاسخ‌ها قانع نشدند و سوال را ملی اعلام کردند تا وزیر علوم در صحن علنی مجلس در حضور تمامی نمایندگان سوال را بشنود و به آن پاسخ دهد.

وی در مورد سوال دیگری در مورد نحوه برخورد معاون وزارت علوم با یکی از نمایندگان مطرح شده بود، گفت: آقای سلطانی صبور طراح این سوال در پایان این جلسه از پاسخ وزیر در این مورد قانع شد.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس در مورد دیدار کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش هم گفت: وزیر آموزش و پرورش در این جلسه مسائل مربوط به بودجه وزارتخانه را به کمیسیون آموزش دادند، در این مورد نمایندگان تاکید کردند که به دنبال کمک برای حل تمامی مسائل از جمله مساله ساختمان، مساله حقوق معلمان و دانش‌آموزان، بحث سرمایش و گرمایش و سایر موارد از این دست هستند.

نماینده مردم اصفهان همچنین اظهار کرد: معاونان دیوان محاسبات و خزانه‌داری کل کشور هم برخی سوالات در مورد فعالیت خود و ارتباط‌شان را با وزارت آموزش و پرورش را برای مجلس توضیح دادند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین