|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
»
کد خبر: ۱۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
"رضا فرجی‌دانا" برای پاسخگویی به سوال 18 نماینده در جلسه هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه روز یکشنبه آینده خود(10 آذرماه) ضمن تبادل اخبار و اطلاعات، لايحه تمديد مهلت اجراي آزمايشي قانون اصلاح قانون اصلاح تأسيس مدارس غيرانتفاعي، طرح تقويت و توسعه سازمان بسيج رسانه و طرح اصلاح موادي از قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان را بررسی خواهند کرد.

همچنین اعضای این کمیسیون در روز سه‌شنبه (12 آذرماه) ضمن تبادل اخبار و اطلاعات؛ میزبان "محمد باقر نوبخت" معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور، "امین‌حسین رحیمی" رئیس ديوان محاسبات، معاون مالي، اداري و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و وزارت آموزش و پرورش، رئيس سازمان نوسازي مدارس، معاون توسعه مديريت و منابع و معاون دانشجويي وزارت بهداشت و رئيس صندوق رفاه دانشجويان جهت بررسي بودجه سال آينده مراكز آموزشي كشور خواهند بود.

"سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم جهت پاسخگویی به سوال یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار و نیک‌شهر در جلسه هفته آینده کمیسیون آموزش حضور می‌یابد.
 
لازم به ذکر است " رضا فرجی‌دانا" وزير علوم، تحقيقات و فناوري  نیز جهت پاسخگويي به سؤالات خانم طبيب‌زاده به نمايندگي از سيزده نماينده و آقاي لاهوتي به نمايندگي از پنج نماينده در جلسه این کمیسیون حضور می‌یابد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین