کد خبر: ۱۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱
کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم هواداران پرسپولیس در روز خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا حضور پرشور و پرشماری در ورزشگاه آزادی داشته باشند.
احمدرضا عابدزاده گفت: حدود 10 روز پیش در سالن بدنسازی به اتفاق مهدی مهدوی‌کیا دوست و همبازی خوبم تمرین می‌کردیم، مهدی درباره بازی ستارگان میلان و پرسپولیس چیزی به من نگفت. تا آن زمان آقای رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این باره موضوعی را با من مطرح نکرده بود.

وی افزود: دو روز پس از تمرینی که با مهدوی‌کیا داشتم بلیت پرواز به آمریکا را رزرو کردم. از طرفی دیگر دانشگاه بزرگی که قرار است با آنها در آمریکا قرارداد ببندم زمان و ساعت جلسه برای توافق و عقد قرارداد را به من اعلام کردند. به هر حال آنها نظم و انضباط و دیسیپلین خاص خود را دارند و نمی‌شود که دقیقه 90 همه برنامه‌های آنها را به هم بزنم. به همین دلیل بنده از حدود 7 - 8 روز پیش بلیت پرواز به آمریکا را گرفتم و بامداد روز سه‌شنبه و تا ساعاتی دیگر ایران را ترک خواهم کرد و در آمریکا با یک دانشگاه بزرگ برای همکاری ورزشی مذاکره خواهم کرد و بدین ترتیب در دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس نمی‌توانم به میدان بروم.

عابدزاده گفت: این یکی از بازی‌های بزرگ است که برگزار می‌شود و آقای رویانیان برای برگزاری این بازی تلاش‌های زیادی کرده و مطمئن هستم که همه از برگزاری چنین دیداری لذت خواهند برد. مهدی مهدوی‌کیا یکی از بازیکنان خوب، بااخلاق و دوست داشتنی فوتبال ما است و ما از دیر باز با همدیگر رابطه‌ای صمیمانه و نزدیک داشته ایم اما با این شرایطی که بوجود آمده نمی‌توانم در بازی ستارگان میلان و پرسپولیس که بازی خداحافظی مهدوی‌کیا نیز هست حضور داشته باشم. امیدوارم هواداران پرسپولیس و حتی سایر تیم‌ها از این بازی استقبال باشکوهی داشته باشند وبه استادیوم آزادی رفته و برای مهدوی‌کیا سنگ تمام بگذارند. هواداران می‌توانند از این بازی ویژه لذت ببرند و امیدوارم همه چیز به خوبی برگزار شود و در این دیدار که بازتاب بین‌المللی خواهد داشت شاهد اتفاقات خوب و مثبت باشیم.

عابدزاده درباره سفرش به آمریکا و مذاکره با یکی از دانشگاه‌های این کشور برای همکاری ورزشی و فوتبالی گفت: با آنها توافق اولیه‌ای داشته‌ام و طبق قول و قراری که داشته‌ایم پس از رسیدن به آمریکا و زمانی که آنها اعلام کردند جلسه خواهیم داشت. این دانشگاه یکی از دانشگاه بزرگ و معتبر آمریکا است که بنده در زمینه فوتبال با آنها قرارداد خواهم بست و همچنین خودم نیز در آکادمی دیگری که داریم فعالیت خواهم کرد.

وی درباره صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: امیدوارم پرسپولیس در نیم فصل دوم نیز بتواند نتایج خوبی کسب و انتظارات هواداران پرشمارش را برآورده کرده و دل آنها را شاد کند. به هر حال همه تیم‌های انگیزه‌های زیادی دارند و می‌خواهند موفق باشند. در نیم فصل دوم همه تلاش دو چندانی می‌کنند و رقابت‌ها حساس‌تر، سخت‌تر و فشرده‌تر خواهد شد اما امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس که امسال توانسته نتایج مطلوبی کسب کند در ادامه رقابت‌ها نیز موفق باشد و شاهد اوج‌گیری دوباره پرسپولیس باشیم.

عابدزاده درباره سفرش به تهران و عدم مصاحبه و حضور در محافل فوتبالی گفت: ترجیح می‌دهم مصاحبه نکنم اما اخبار فوتبال ایران را رصد کرده و از خیلی چیزها خبر دارم. فکر می‌کنم دلیلی ندارد که هر روز و راجع به همه مسائل صحبت شود. در فوتبال ایران حرف زیاد زده می‌شود و کمتر عمل می‌شود. در مجموع من به جز آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران و سربلندی پرسپولیس و هوادارانش صحبت دیگری نمی‌کنم و ضمن تشکر از آقای رویانیان برای برگزاری چنین دیداری امیدوارم هواداران پرسپولیس استقبال باشکوهی از این بازی داشته باشند و یک روز خوب و بیادمانی را شاهد باشیم.

وی گفت: هواداران از این بازی لذت خواهند برد و من هم اگر سفر به آمریکا و قول و قرار با این دانشگاه نبود و زودتر به من اطلاع داده می‌شد به استادیوم آزادی می‌آمدم اما حالا شرایط طور دیگری بوده و عملا نمی‌توانم در ایران باشم و تا ساعاتی دیگر پرواز دارم و امیدوارم همه چیز خوب بوده و این بازی با بهترین شرایط برگزار شود.

منبع: سایت رسمی باشگاه پرسپولیس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین