کد خبر: ۱۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
نخستین تمرین ستارگان پرسپولیس برای دیدار مقابل ستارگان آ.ث.میلان ایتالیا با حضور بیش از 60 سرخ پوش سال های دور و نزدیک برگزار شد.
در این تمرین که در زمین شماره دو مجموعه ورزشی کارگران تهران برگزار شد، تعداد زیادی از بازیکنان سال های دور و نزدیک تیم پرسپولیس از جمله مجتبی محرمی، رضا شاهرودی، محمود کلهر، حمید استیلی، محمد پنجعلی، مهرداد میناوند، محسن عاشوری، پژمان جمشیدی، رضا جباری، فرشاد پیوس، پایان رافت، حسن خان محمدی، بهروز سلطانی، ضیاء عربشاهی، بهروز رهبری فرد، حمید درخشان، ناصر محمدخانی حضور داشتند.

جمعی از بزرگان باشگاه پرسپولیس مانند رضا و بیوک وطن خواه و دیگر بازیکنان پا به سن گذاشته پرسپولیس نیز در این تمرین حضور داشتند که نظاره گر تلاش جوانترها بودند.

بازیکنان قدیمی پرسپولیس با یکدیگر برخورد گرم و صمیمی داشتند و برخی از آنان که مدت ها از یکدیگر بی خبر بودند به یاد سال های دور یکدیگر را در آغوش گرفته و روبوسی می کردند.

«مهدی هاشمی نسب» مدافع اسبق تیم پرسپولیس که زمانی با انتقال به تیم استقلال یاغی پرسپولیس لقب گرفته بود پس از حضور در تمرین نزد «علی پروین» سرمربی تیم ستارگان رفت و رخصت گرفت.

در این بین، علی پروین خطاب به هاشمی نسب گفت: تو خیلی مرد هستی. چون از زمانی که از پرسپولیس رفتی علیه این تیم حرف نزدی و مردانگی خودت را نشان دادی.

بازیکنان پیشکسوت پرسپولیس در تمرین امروز پس از گرم کردن در قالب چند تیم به تناوب با یکدیگر فوتبال بازی کردند. قضاوت دیدارها بر عهده علی پروین بود.

بیشتر بازیکنان پرسپولیس پس از خداحافظی از دنیای بازیگری از آمادگی بدنی دور شده اند و اضافه وزن دارند اما نفراتی از جمله پژمان جمشیدی، رضا جباری، مهدی هاشمی نسب حسن خان محمدی و نیما نکیسا آمادگی خود به رخ دیگران کشیدند.

برخی بازیکنان تمرین امروز را جدی گرفتند بطوری که مهرداد میناوند در چند صحنه تک های شدیدی روی پای دیگر بازیکنان رفت.

«مهدی هاشمی نسب» مدافع اسبق تیم پرسپولیس مانند دوران اوج خود با انگیزه بسیار زیادی بازی می کرد و بارها با حرکت کردن در طول زمین وارد محوطه جریمه تیم مقابل هم می شد و حتی در یک صحنه با ضربه سر برای تیمش گلزنی کرد.

از جمله غایبان سرشناس تمرین امروز، علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، محمد دادکان، افشین پیروانی و احمدرضا عابدازه بودند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین