کد خبر: ۱۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
پژمان جمشیدی بعد از بازی در سریال کمدی پژمان حسابی طناز شده و حالا جدی ترین مسائل را هم با چاشنی شوخی بیان می کند.

پژمان جمشیدی بعد از بازی در سریال کمدی پژمان حسابی طناز شده و حالا جدی ترین مسائل را هم با چاشنی شوخی بیان می کند.

پژمان جمشیدی یکی از سوژه های جذاب تمرینات تیم ستارگان پرسپولیس است. در جریان تمرینات این تیم که برای بازی با میلان آماده می شود، پژمان حسابی سر به سر همبازیان خود می گذارد.

 جالب است بدانید پژمان که مدتهاست به صورت رسمی کفش ها را آویخته، در حاشیه تمرین تیم ستارگان پرسپولیس به شوخی می گفت: می خواهم مصاحبه کنم و بگویم آقای کی روش بیا بازی من را ببین و برای بازی با تیم ملی کویت به تیم ملی دعوتم کن. حالا که خسرو حیدری مصدوم است و مهدوی کیا هم خداحافظی کرده، می توانم جناح راست تیم ملی را بیمه کنم.

 جمشیدی به شوخی می گفت: از همین بازی با میلان به تیم ملی برمی گردم و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی با مهرداد بیت آشور که از امریکا آمده رقابت می کنم.

 جالب است بدانید چند تن از همبازیان شوخ پژمان هم در تکمیل ادعاهای جمشیدی شعار می دادند: کی روش یادت باشه پژمان باید باشه!

 وقتی با جمشیدی تماس گرفتیم و به او گفتیم می خواهیم شوخی هایش را رسانه ای کنیم و از کی روش بخواهیم بازی او را در مصاف میلان ببیند، جواب داد: آقا این مطلب را منشر نکنید شر می شود. من در جمع بچه ها یک چیزی به شوخی گفتم، شما چرا جدی گرفتید. ما دور هم جمع شده ایم و بعد از مدتها می خواهیم چند روزی با هم باشیم و یک بازی دوستانه انجام بدهیم و دوباره برویم پی کار و زندگی مان... حالا بگذریم، راستی کی روش برای تماشای بازی پرسپولیس و میلان به ورزشگاه می آید؟!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین