کد خبر: ۱۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز از بازیکنانش خواست تا همه دلخوری‌ها را کنار بگذارند.
علی پروین پیش از آغاز تمرین امروز پیشکسوتان پرسپولیس ابتدا با شوخی خطاب به پژمان جمشیدی گفت: تو که بازیکن خوبی نبودی، حداقل هنرپیشه خوبی شده‌ای.

او در ادامه بحث تمرینی امروز سرخ‌پوشان را تشریح کرد و گفت: هر کس هر دلخوری از دیگری دارد، آن را کنار بگذارد. مثل دهه 60 باشیم که همدل و دوست بودیم. قرار بود کریمی، عابدزاده، دایی و باقری هم بیایند که به هر حال نشد اما از شما می‌خواهم که امروز به چهار تیم تقسیم شوید و به فوتبال بپردازید. پس از این صحبت پروین، محمد پنجعلی خطاب به او گفت علی‌ آقا امروز چند نفرمان به طور حتم با این برنامه شما می‌میریم.

در ادامه یکی از پیشکسوتان پرسپولیس از بازیکنان خواست تا برای سلامتی کریم باوی صلواتی بفرستند که علی پروین هم از سایر پیشکسوتان اوضاع و احوال او را جویا شد.

پروین در پایان صحبت‌هایش خطاب به پیشکسوتان اظهار کرد: تا پنجشنبه پشت یکدیگر و همدل هستیم. شاید چند نفر از شماها نباشید ولی تا پنجشنبه با سید‌حسن خمینی یک ناهار می‌خوریم و ان‌شاءالله به مصاف میلان می‌رویم.

او در پایان در حال یارکشی برای فوتبال درون تیمی بود که حمید درخشان با خنده به او گفت: "علی‌آقا ما را هم ببین!" علی پروین هم بلافاصله او را در یکی از تیم‌ها قرار داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین