اخبار بازی پرسپولیس - میلان؛
کد خبر: ۱۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸
بنابر اعلام علی پروین، حبیب کاشانی و عباس انصاری‌فرد مدیران پیشین این باشگاه تهران و 8 بازیکن جدید در تیم ستارگان پرسپولیس حضور خواهند یافت.
علی پروین که پس از مشورت و تبادل نظر با بزرگان دهه 40 و 50 پرسپولیس اسامی همراهان، حامیان و بازیکنان تیم ستارگان پرسپولیس را دیروز اعلام کرده بود، امروز پنجشنبه از حضور حبیب کاشانی و عباس انصاری‌فرد مدیران پیشین این باشگاه در تمرینات تیم ستارگان پرسپولیس خبر داد.

وی همچنین تاکید کرد: بر اساس گفتگوهایی که داشتیم، حبیب کاشانی و عباس انصاری‌فرد انشاالله در تمرینات تیم ستارگان پرسپولیس حضور خواهند یافت و در کنار پیشکسوتان پرسپولیس خواهند بود. البته ما نام یک سری افراد را از اقلم انداخته بودیم که امروز اسامی 8 بازیکن را اضافه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ستارگان پرسپولیس تصریح کرد: غلامرضا فتح آبادی، جمشید شاه محمدی، حمید مطهری، لیث نوبری، یونس باهنر، بهنام سراج ، علی باغمیشه و محمد بزرگر نفراتی هستند که در تمرینات تیم ستارگان حضور خواهند یافت. همچنین دکتر زرینه که سال ها پزشک تیم پرسپولیس بود نیز ما را همراهی خواهد کرد.

وی در ادامه یادآور شد: تمرینات تیم فوتبال ستارگان پرسپولیس از روز شنبه در ورزشگاه کارگران آغاز خواهد شد. ما سه جلسه در روزهای شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه در ساعت 15 تمرین خواهیم کرد و روز چهارشنبه اسامی بازیکنانی که قرار است در این دیدار به میدان بروند را مشخص می‌کنیم.

پروین در پایان گفت: در تمرین روز یکشنبه مهمانان ویژه‌ای خواهیم داشت که پس از قطعی شدن نام آنها را اعلام خواهیم کرد. این عزیزان و بزرگان در تمرینات روز یکشنبه کنار پیشکسوتان خواهند بود.

منبع:سایت باشگاه پرسپولیس
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین