|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۰
کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: مطمئنا پس از دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان جنجال و مصاحبه‌هایی به وجود خواهد آمد.
افشین پیروانی در خصوص دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال سفرا و کارمندان وزارت امور خارجه اظهار داشت: به هر حال این امر خیریه است و ما هم به عنوان بعضی تصمیم گرفتیم در این رقابت حضور یابیم. وظیفه داشتیم که چنین کاری را انجام دهیم و امیدوارم این مسائل ادامه داشته باشد.

 وی در مورد دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان تصریح کرد: امروز به من گفتند که در جلسه هماهنگی شرکت کنم اما من این موضوع را نپذیرفتم زیرا حرف و حدیث‌هایی مطمئنم بعد از بازی وجود دارد. 200 پیشکسوت داریم که فقط 11 نفر می‌توانند بازی کنند. برخی مسائل خیلی شور می‌شود. من اعلام کردم که نمی‌روم و در این جلسه شرکت نمی‌کنم.

 بازیکن سابق پرسپولیس یادآور شد: 5 نسل از فوتبال پرسپولیس ادعا دارند تا در این بازی به میدان بروند. مطمئنا پس از این بازی هم جنجال‌ها و مصاحبه‌های زیادی صورت خواهد گرفت. شرایط خوبی نیست و برنامه‌ریزی نشده است. حیف است تیم حریف با بازیکنان 42_43 ساله می‌آیند و شرایط خوبی دارند. مطمئنم پس از این بازی حرف و حدیث‌ها زیاد است.

 پیروانی در مورد اینکه او بازیکن سابق پرسپولیس است و بازی خداحافظی برای او برگزار نشده و ایا نمی‌خواهد در این بازی شرکت کند گفت: من توقعی ندارم که رویانیان برای من بازی خداحافظی برگزار کند. به هر حال رکورد‌دار کاپیتانی پرسپولیس بودم و اگر قرار بود بازی خداحافظی برگزار شود در همان زمان باید انجام می‌شد. دست مسئولان درد نکند که برای مهدوی‌کیا بازی خداحافظی گذاشتند. البته این بازی به اسم مهدوی‌کیا شده و به کام دیگران. هنوز در مورد حضورم در این بازی تصمیم نگرفته‌ام.

 وی افزود: با مهدوی‌کیا هم صحبت نکرده‌ام که بدانم او حاضر می‌شود یا خیر. به هر حال برخورد خوبی با او نشده است. هنوز هم نمی‌دانم چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد.وی در مورد اینکه نسل‌هایی چون همایون بهزادی هم آیا قصد حضور در این رقابت را دارند تصریح کرد: آن نسل‌ها خیر اما یک نسل پس از آن ادعا دارند که در این بازی شرکت کنند. اتفاقاتی می‌افتد که به نفع پیشکسوتان ما نیست. مطمئنا مواردی پس از اعلام برگزاری این بازی به وجود آمد. من با اینکه شرایط بازی را دارم حاضرم جایم را به شخص دیگری بدهم. اگر قرار است که بازی‌ای صورت بگیرد بهتر است با برنامه‌ریزی باش
منبع: عرش نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین