|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳
محسن مسلمان که به صورت قرضی به سرخ‌پوشان پایتخت ملحق شده است، از مهم‌ترین دلایل خود برای حضور در پرسپولیس را دعوت شدن به تیم ملی عنوان کرد.
مسلمان درباره حضور خود در پرسپولیس اظهار کرد: چیز زیادی از این قرارداد نمی‌دانم. توافقی که انجام شده بین مدیران باشگاه‌ها بوده است. شرایط نقل و انتقال من بسیار پیچیده بود. البته خودم علاقه بسیاری داشتم که به پرسپولیس بیایم و تمامی تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم بازی خوبی را در این تیم انجام دهم. البته هر دو تیم از این انتقال راضی بودند.

مسلمان ادامه داد: البته با پایان یافتن نیم فصل دوم و شروع رقابت‌های جام‌جهانی فرصتی برای دیده شدن و حتی لژیونر شدن نیز مهیا می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایلم برای حضور در جمع سرخ‌پوشان دیده شدن بیشتر برای حضور در تیم ملی بود. به نظرم بعد از لژیونرها بیشترین توجه به بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال و کمی هم سپاهان است. حتی فولاد که تا چند هفته پیش صدرنشین بود، چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

او درباره بازی دوستانه تیم ملی امید و ذوب آهن نیز گفت: به نظرم بازی خوبی بود ولی کمی داوری مشکل داشت. گویا در دیدارهای دوستانه، غیردوستانه و محلی داوری به معضلی تبدیل شده است.

مسلمان درباره شرایط تیم ملی امید نیز افزود: به نظرم باید بیش از این‌ها به تیم ملی امید توجه شود. تیم ملی امید پشتوانه اصلی تیم ملی بزرگسال ماست و به همین خاطر باید توجه ویژه‌ای به آن شود گرچه در حال حاضر گویا شرایط سختی را دارد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین