کد خبر: ۱۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹
رییس فدراسیون فوتبال خبر صدور حکم 6 ماه محرومیت برای «علی دایی» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران را تکذیب کرد.
برخی رسانه ها در روزهای اخیر اعلام کرده اند که «علی دایی» به دلیل اظهارات غیرمستندش در خصوص «محسن قهرمانی» داور فوتبال کشورمان، در آستانه محرومیت قرار

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، «علی کفاشیان» در این باره اظهار داشت: در یکی دو روز گذشته خبرهایی مبنی برصدور حکم شش ماه محرومیت برای سرمربی تیم پرسپولیس منتشر شده و حتی اعلام شده که این حکم در اتاق کار رییس فدراسیون قرار دارد، اما باید بگویم که اصلا چنین حکمی صادر نشده و خبر منشر شده کذب است.

وی افزود:اینگونه خبرسازی هابه نفع فوتبال کشور نیست و در روزهایی که فوتبال ایران با صعود تیم ملی به جام جهانی و جام ملت های آسیا، درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای، کسب بهترین امتیازها برای فوتبال ایران درکنفدراسیون فوتبال آسیاوبدست آوردن 4 سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان روزهای خوشی را پیگیری می کند.

وی ادامه داد:متشنج کردن فضا باچنین خبرسازی هایی به طور حتم مفید نخواهد بود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره خبردعوتش به کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در خبر دیگری آمده بودکه کمیسیون اصل 90ازبنده دعوت کرده اند تا به مجلس بروم و درباره برخی از مسایل فوتبال بحث و بررسی های انجام دهیم.

کفاشیان افزود: باید بگویم تاکنون دراین باره با من تماسی گرفته نشده اما اگر هم تماس گرفته شود با کمال میل حاضرم به مجلس شورای اسلامی بروم و با نمایندگان محترم مجلس درباره هر مسئله مرتبط با فوتبال و به سوالات نمایندگان محترم مجلس پاسخ دهم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازی مقابل لبنان با تدبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا، ناظر بازی و نیروهای امنیتی وارتش لبنان به خوبی انجام شد و بدون هیچ مشکلی برای کاروان تیم ملی این بازی به پایان رسید.

وی اضافه کرد:درهرحال با توجه به انفجار مقابل سفارت ایران و به شهادت رسیدن رایزن فرهنگی ایران و مردم بی گناه لبنان می خواستیم تا این بازی به احترام عزای این عزیزان برگزار نشود. کاروان ایران در راه بازگشت به کشور است و بامداد فردا وارد تهران می شود.


منبع: فدراسیون فوتبال
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین