کد خبر: ۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان، مجلس شوراي اسلامي را عصاره خواست ملت توصيف و با اشاره به وظايف قانوني نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، احترام و تمکين از تصميم آنها در روز يکشنبه را مورد تاکيد قرار داد.
دکتر محمود گودرزي صبح امروز در جمع روساي فدراسيونهاي ورزشي با مهم خواندن مقوله ورزش درکشور، رونق بخشي و برنامه ريزي براي توسعه پايدار ورزش را منوط به تعامل، حرکت جمعي و هم افزايي عنوان کرد و افزود: با اين بينش مي توان بيشترين وبهترين خدمات را به ورزش و مردم ارائه کرد.

وي در ادامه با بيان اينکه هدف جامعه ورزش سربلندي ايران در ميادين مهم ورزشي است، تلاش در اين خصوص را وظيفه اي مهم عنوان کرد و افزود: ما سرباز نظام و آماده خدمت گذاري در هر پست و مقامي هستيم.

وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان در اين نشست نگرش مقطعي و برنامه ريزي براساس امور روزانه، بدون ترسيم چشم انداز را افت توسعه ورزش دانست و گفت: اين اتفاق زماني رخ مي دهد که مديران، برنامه ريزان و سياستگذاران درحوزه کاري خود احساس امنيت نداشته باشند.

وي با انتقاد ازتغييرات شتاب زده در حوزه مديران ورزشي اظهار کرد: بي ترديد اگر مديري احساس امنيت نداشته باشد، نمي تواند براي حوزه عملياتي خود برنامه هاي زمانيندي شده، تدوين کند.

گودرزي پرهيز از تغييرات بدون کارشناسي در بخش مديران را يکي از برنامه هاي خود اعلام کرد و افزود: اگر دراين بخش نيازي به تغيير وتحولي هم احساس مي شد قطعا کارشناسي شده و از سر علم و تحقيق خواهد بود.

وي تاکيد کرد: با توجه به در پيش بودن رويدادهاي مهمي مثل بازي هاي اسيايي اينچئون کره و جام جهاني فوتبال ادامه داد: اميدوارم دوستان من در فدراسيونهاي ورزشي با خاطر آسوده برنامه خود را پيگيري کنند تا ان‌شاالله بتوانيم دراين رويداد هاي بزرگ به نتايج خوبي دست پيدا کرده و دل مردم را شاد کنيم.

وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان در اين نشست به مشکلات مالي فدراسيون هاي ورزشي اشاره کرد و با مهم خواندن آن، ادامه داد: تاکنون 36 ميليارد به فدراسيونهاي ورزشي تزريق شده و قرار است تا پايان سال 20 ميليارد ديگر به فدراسيون‌ها اعتبار تخصيص داده شود.

وي با ناکافي خواندن اين اعتبارات، استفاده بهينه از آن را بهره وري دانست و گفت: بايد تلاش کنيم با اين حداقلها به مطلوب‌ترين نتايج رسيد.

وي در اين نشست تعامل و همفکري در جهت رشد و تعالي ورزش را بسيار مهم دانست و با تاکيد بر تداوم برگزاري جلسات هم انديشي براي تصميم سازي در برنامه هاي کلان ورزش اظهار کرد: ما به دنبال تصميم سازي هاي مشارکتي هستيم.

گودرزي مسووليت ورزارت ورزش وجوانان را به خاطر تعداد مخاطبانش بسيار سنگين توصيف کرد و افزود: همه آحاد جامعه درحوزه در ورزش سهيم و به نوعي صاحب نظر هستند و اين درجاي خود بسيار مهم است و بايد از اين اظهار نظرها استفاده کرد.

وي ادامه داد: مجلس يک وظيفه قانوني دارد و احترام و تمکين به تصميمات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي وظيفه ماست و بايد هر آنچه روز يکشنبه به وقوع پيوست بپذيريم.

منبع:پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین