کد خبر: ۱۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد در صورتی که فردا وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان موفق به کسب رأی اعتماد مجلس نشود، با توجه به پایان مهلت سه ماهه دولت، باید از رهبر انقلاب مجوزی اخذ شود و ایشان فرصتی بدهند تا در این مدت تکلیف وزیر این وزارتخانه مشخص شود.
ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به پایان مهلت دولت برای اداره وزارت ورزش و جوانان توسط سرپرست در 24 آبان‌ماه، در صورت عدم رأی اعتماد مجلس به محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، تکلیف این وزارتخانه چه می‌شود؟ توضیح داد: قانون مطلبی در این زمینه به صراحت بیان نکرده است.

وی افزود: لذا در این شرایط باید از مقام معظم رهبری مجوزی(حکم حکومتی) اخذ شود و ایشان فرصتی بدهند تا در این مدت تکلیف وزیر این وزارتخانه مشخص و وزارت ورزش و جوانان توسط سرپرست اداره شود.

مهلت سه ماهه دولت برای اداره وزارت ورزش و جوانان توسط یک سرپرست روز گذشته 24 آبان‌ماه به پایان رسید.

رئیس‌جمهور تاکنون مسعود سلطانی‌فر، سیدرضا صالحی‌امیری و نصرالله سجادی را برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرده اما نمایندگان مجلس به هیچ یک از آنان رأی اعتماد ندادند، به همین دلیل روحانی یکشنبه هفته گذشته 19 آبان‌ماه محمود گودرزی را به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد.

هم‌اکنون محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را بر عهده دارد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین