|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
شاخص بورس تهران که دیروز به مدد شرکت کشتیرانی موفق به عبور از کانال 77 هزار واحدی شده بود، امروز روند منفی به خود گرفت و به کانال 76 هزار واحدی برگشت.
در جریان معاملات سومین روز هفته شاخص بورس تهران به مدار نزولی برگشت و با افت 221 واحدی و بازگشت به کانال 76 هزار واحدی به کار خود پایان داد.

بر این اساس در معاملات امروز دماسنج بازار سرمایه تا کانال 77 هزار و 316 واحد بالا رفته بود،در نیمه معاملات روند نزولی به خود گرفت و به کانال 76 هزار و 895 واحد رسید.

در معاملات امروز شرکتهایی همچون بانک پاسارگاد، کشتیرانی، ماشین سازی اراک، تاپیکو و مپنا اسباب رشد شاخص را فراهم کردند و شرکتهای مطرحی چون هلدینگ خلیج فارس، مخابرات، سرمایه گذاری غدیر، فولاد، پالایش نفت تبریز، پتروشیمی شازند، گل گهر، ملی مس و فولاد خوزستان شاخص بورس را پایین کشیدند.

در بازار امروز کشتیرانی،بانک سینا و داروسازی زهراوی از بهترین تقاضای خرید برخوردار شده و مخابرات، قند مرودشت، پالایش تبریز و املاح ایران بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز 718 میلیون سهم به ارزش 325 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 376 هزار میلیارد تومان رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین