|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
»
کد خبر: ۱۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهارداشت: به نظر می‌رسد جنس مخالفت نمایندگان با سه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ناشی از غلبه اقلیت افراطی در مجلس بر تصمیم‌گیری و رای اعتماد نمایندگان است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهارداشت: به نظر می‌رسد جنس مخالفت نمایندگان با سه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ناشی از غلبه اقلیت افراطی در مجلس بر تصمیم‌گیری و رای اعتماد نمایندگان است.

آذر منصوری با اشاره به اهمیت وزارت تازه تاسیس ورزش و جوانان و اهداف این وزارتخانه در ارتباط با بحث ورزش و جوانان گفت: با توجه به شرح وظایف و اهداف این وزارتخانه بدون وزیر ماندن آن باعث ایجاد یک نوع توقف، عقب ماندگی و همچنین نابسامانی در بحث ورزش و جوانان می‌شود و آسیب‌های جدی به این دو بخش وارد خواهد کرد.

وی با بیان این‌که نقد نمایندگان به وزرای پیشنهادی و برنامه‌های آن‌ها باید عالمانه و کارشناسانه باشد، تصریح کرد: متاسفانه می‌بینیم که نقد نمایندگان در ارتباط با برنامه‌های مرتبط با وزرا معطوف به یک نوع صحنه تقابل شده که این در شان مجلس نیست و پاسخ منطقی و درخور به خواست و مطالبه مردم در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیز نمی‌باشد.

این عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان این‌که تلاش می‌کند با ایجاد تعامل با مجلس اهداف و برنامه‌های خود را به پیش ببرد و مطالبات مردم را محقق کند و مجلس نیز باید در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهد، گفت: نمایندگان باید مشخص کنند که در خصوص ورزش و جوانان چه برنامه‌ها و اهدافی را در دستور کار دارند و متناسب با این دستورکارها و همچنین برنامه‌هایی که وزرای پیشنهادی ارائه می‌کنند به موضوع رای اعتماد بپردازند و ما متاسفانه چنین موضوعی را در مجلس به خصوص از سوی گروه و افرادی که بیشترین مخالفت را در مورد وزرای پیشنهادی آقای روحانی داشته‌اند، مشاهده نمی‌کنیم و به نظر می‌رسد که جنس مخالفت نمایندگان با سه وزیر پیشنهادی آقای روحانی برای وزارت ورزش و جوانان ناشی از غلبه اقلیت افراطی در مجلس است. به نحوی که آن‌ها توانسته‌اند در تصمیم‌گیری‌ها و رای اعتماد نمایندگان تاثیر داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: واقع‌بینی و انصاف اقتضا می‌کند که با توجه به رایی که مردم به آقای روحانی دادند و بدنه اجتماعی که دولت آقای روحانی دارد، مجلس از در تعامل با دولت وارد شود و بیش از این وزارتخانه مهم و تاثیرگذار ورزش و جوانان که می‌تواند با فعالیت‌ها و اقدامات خود تصاویر مناسبی از ایران در جامعه جهانی ارائه کند را معطل نکند و با توجه به نکات مطرح شده تکلیف این وزارتخانه را هر چه زودتر مشخص کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین