|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
»
کد خبر: ۱۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سجادی لایه های فساد در ورزش را می شناسد و می تواند آن را اصلاح کند.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سجادی لایه های فساد در ورزش را می شناسد و می تواند آن را اصلاح کند. در ادمه جلسه علنی روز یکشنبه و بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی گفت: امروز شاهد بی ثباتی در حوزه عملکرد وزارت ورزش هستیم که نمایانگر بی برنامگی در این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: اگر فردی با برنامه برای این وزارتخانه انتخاب شود مشکلات این حوزه کاهش خواهد یافت، سجادی این امکان را فراهم می کند که ساختار وزارت ورزش و جوانان با برنامه محوری اصلاح شود.

جلیلی اظهار داشت: امروز نمایندگان از عدم اجرای برنامه راهبردی توسعه نظام ورزش نگران هستند که در همین راستا باید وزیری انتخاب شود که توانایی بکار گیری برنامه ها برای ایجاد تغییرات در وزارت ورزش را داشته باشد.

وی تصریح کرد: وکلای ملت از وجود فساد در لایه های ورزش نگرانند بنابراین باید مدیری برای وزارت ورزش انتخاب شود که از لایه های مختلف ورزش اطلاع داشته باشد و بتواند با فساد موجود مبارزه کند.

نماینده مردم مسجد سلیمان با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری وزارت ورزش و جوانان در حوزه دانش آموزان گفت: سجادی با تجربه ای که در وزارت آموزش و پرورش دارد می تواند پاسخ نیازهای حال و آینده ورزشکاران و جوانان و دانش آموز را بدهد.

جلیلی با تاکید بر اینکه امروز دغدغه نمایندگان بی ثباتی در انتخاب مدیران در حوزه وزارت ورزش است، گفت: وزارت ورزش نیاز به فردی دارد که فارغ از رویکرد سیاسی و جناحی مدیران متخصص را انتخاب کند.

وی در پایان در توصیه به وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان گفت: در صورت انتخاب برای این وزارتخانه تعامل خود را با مجلس و فراکسیون ورزش و جوانان حفظ کنید و در ورزش مدیران سیاسی را بکار نگیرید ، به پیشکسوتان احترام بگذارید، منابع و اعتبارات این وزارتخانه را به طور متوازن بین بخش های مختلف و مناطق توزیع کنید و اقتصاد ورزش را به طور جدی دنبال نمایید.

در ادامه عیسی امامی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی از وقت اسماعیل جلیلی استفاده کرد و در موافقت با وزیر پیشنهادی گفت: سجادی دارای مدرک دکترای مدیریت و برنامه ریزی ورزشی است و با نقاط قوت و ضعف وزارت ورزش و جوانان آشنا است.

وی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان را فردی پاکدست خواند و گفت: سجادی فردی سیاسی نیست فردی کاملا اجرایی است.

امامی تصریح کرد: سالها جامعه ورزشی کشور انتظار داشت وزیری از این جامعه بزرگ برای هدایت ورزش کشور انتخاب شود که امروز دولت به این خواست مهم احترام گذاشته و فردی را از خانواده ورزش انتخاب کرده است.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین