سخنگوی آتشنشانی: آتش در بیمارستان گاندی بهطور کامل خاموش شد / این حادثه، فوتی نداشت
کد خبر: ۳۷۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹
ملکی اظهار داشت: حضور و آمادهباش آتشنشانان در محل همچنان ادامه دارد.
در همین حال، معاون درمان وزارت بهداشت به تسنیم گفت:۹۳ نفر بیمار در بیمارستان گاندی تهران هنگام وقوع حادثه حضور داشتند که ۹۱ نفر از آنها به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.
وی افزود: در این حادثه خوشبختانه فوتی و مصدوم سوختگی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتشنشانی از مهار آتش در بیمارستان گاندی خبر داد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران گفت: شعلههای آتش بهطور کامل در بیمارستان گاندی خاموش شده است.
به نوشته ایسنا، وی افزود: تنها عملیات لکه گیری و تخلیه دود درحال انجام است.
ملکی اظهار داشت: حضور و آمادهباش آتشنشانان در محل همچنان ادامه دارد.
در همین حال، معاون درمان وزارت بهداشت به تسنیم گفت:۹۳ نفر بیمار در بیمارستان گاندی تهران هنگام وقوع حادثه حضور داشتند که ۹۱ نفر از آنها به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.
وی افزود: در این حادثه خوشبختانه فوتی و مصدوم سوختگی نداشتیم.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین