سخنگوی وزارت بهداشت: بیماران بدحال بیمارستان گاندی در حال انتقال به سایر مراکز درمانی هستند
کد خبر: ۳۷۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: بیمارانی که دچار پایدار هستند در هتل مجاور بیمارستان گاندی اسکان داده میشوند تا انتقال آنها به بیمارستانهای دیگر انجام شود.
ایرنا: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر بیماران با اولویت بدحال و دارای وضعیت وخیم بیمارستان گاندی که دچار آتش سوزی شده است، در حال انتقال به سایر بیمارستانهای شهر تهران هستند.وی افزود: هیچ کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند.
سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: بیمارانی که دچار پایدار هستند در هتل مجاور بیمارستان گاندی اسکان داده میشوند تا انتقال آنها به بیمارستانهای دیگر انجام شود.
علت حریق در بیمارستان گاندی مشخص نیست و در دست بررسی است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین