رئیس جمهوری لبنان در بیمارستان بستری شد
کد خبر: ۳۴۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

دفتر ریاست جمهوری لبنان از بستری شدن «میشل عون»، رئیس جمهور، در یکی از بیمارستانهای این کشور خبر داد.به گزارش ایسنا، دفتر ریاست جمهوری لبنان با انتشار توئیتی نوشت که میشل عون (۸۸ ساله) صبح امروز در بیمارستان «اوتل دیو» بستری شد و آزمایشها و تصویربرداریهایی از وی انجام شده است.
این بیانیه افزوده که عون تا چند ساعت آینده و با پایان معاینهها از بیمارستان مرخص میشود.
به گزارش میدل ایست نیوز، در این بیانیه هیچ اشارهای به وضعیت سلامتی و علت مراجعه به بیمارستان و نوع عارضه عون نشده است.
همچنین نخست وزیر لبنان برای جویا شدن احوال عون با وی تماس برقرار کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین