شهرداری تهران: حقوق اردیبهشتماه کارکنان قراردادی، تا زمان تعیین تکلیف قطعی، با افزایش ۴۰ درصدی پرداخت خواهد شد
کد خبر: ۳۴۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

سخنگوی شهرداری تهران از دستور "زاکانی" برای پرداخت حقوق اردیبهشت کارمندان قراردادی شهرداری با افزایش ۴۰ درصدی خبر داد.عبدالمطهر محمدخانی در حساب توییتر خود نوشت:
«پس از بررسیهای انجامشده، به دستور شهردار تهران، حقوق اردیبهشتماه کارکنان قراردادی شهرداری تهران و سازمانها و شرکتهای تابعه، تا تعیین تکلیف قطعی از مجاری قانونی، با افزایش ۴۰ درصدی پرداخت خواهد شد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین