وزیر خارجه قطر با نماینده آمریکا در امور ایران گفت وگو کرد
کد خبر: ۳۴۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

ایرنا: وزیر امور خارجه قطر با «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران تلفنی گفت وگو کرد.به گزارش خبرگزاری دولتی قطر (قنا)، «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران درباره روابط دوجانبه بین دو کشور و تحولات مربوط به مذاکرات توافق هسته ای به همراه شماری از مسائل مورد علاقه مشترک گفت وگو کرد.
این گزارش جزئیات بیشتری درباره این گفت وگو ارایه نکرده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین