واکنش زاکانی به فایل صوتی مهدی طائب:خط ایجاد تفاوت بین دفتر رهبری و حضرت آقا خط انحرافی و مسمومی است
کد خبر: ۳۴۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
همانطور که جناب آقای طائب گفتند مطالب منتسب به ایشان تقطیع شده، ناقص بوده و با اهداف خاصی منتشر شده است که بحمدالله خودشان اصلاح نمودند.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در رشته توئیتی درباره فایل صوتی منتسب به مهدی طائب نوشت: انتظار رهبر انقلاب و مردم از همه غیر از وحدت و برادری و خدمت به مردم و پرهیز از حاشیهها نیست.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در رشته توئیتی نوشت: درباره فایل صوتی منتسب به حجتالاسلام طائب باید توضیح دهم؛ همانطور که جناب آقای طائب گفتند مطالب منتسب به ایشان تقطیع شده، ناقص بوده و با اهداف خاصی منتشر شده است که بحمدالله خودشان اصلاح نمودند. خط ایجاد تفاوت بین دفتر رهبر معظم انقلاب با حضرت آقا نیز خط انحرافی و مسمومی است که...
او ادامه داد: انتصاب خلاف گویی به جناب آقای حجازی نیز از جفاهای بزرگی است که از اساس تکذیب می شود و قطعا نادرست است. از طرفی القای اختلاف بین مسوولان کشور در جنجالهای رسانهای اخیر مشخصا خط رسانهای دشمن و متاسفانه برخی دنبالههای سیاسی داخلی است.
زاکانی نوشت: انتظار رهبر انقلاب و مردم از همه غیر از وحدت و برادری و خدمت به مردم و پرهیز از حاشیهها نیست. بیشک سیاست مدیریت شهری در تهران کمک به قوای سهگانه و خدمت بیمنت به مردم عزیزمان خواهد بود.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین