وزیر دفاع ژاپن ابتدای ماه مه به آمریکا میرود
کد خبر: ۳۴۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

وزیر دفاع ژاپن سوم تا ششم ماه مه سال جاری میلادی (۱۳ تا ۱۶ اردیبهشتماه) در آمریکا حضور خواهد داشت و با همتای آمریکایی خود درباره راههایی برای توسعه همکاریها میان این دو کشور و اوضاع اوکراین گفتوگو خواهد کرد.به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "نوبو کیشی"، وزیر دفاع ژاپن به خبرنگاران گفت: هدف من از این سفر نشان دادن قدرت اتحاد ژاپن-آمریکا هم به داخل کشور و هم ورای مرزهایش است.
کیشی و لوید آستین، رئیس پنتاگون همچنین درباره آزمایشات موشکی کره شمالی و فعالیتهای نظامی چین رایزنی خواهند کرد.
به گفته وزارت دفاع ژاپن، نشست آنها برای تاریخ چهارم مه (۱۴ اردیبهشت ماه) برنامهریزی شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین