رئیس محیط زیست قائمشهر از دو متری به پلنگ شلیک کرد / اسلحه بیهوشی به دلیل ترافیک نرسید
کد خبر: ۳۴۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
به گفته فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، در نهایت رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائمشهر پس از مشاهده زخمی شدن نیروهای پلیس، و رویت پلنگ در فاصلهی ۲ متری خود، برای حفظ جان خود اقدام به تیر اندازی به پلنگ کرد، که پس از رسیدن تفنگ بیهوشی و بیهوش کردن پلنگ دیگر حیوان جانی نداشته و تلف شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائمشهر پس از رویت پلنگ در فاصلهی ۲ متری خود به پلنگ شلیک کرد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ سرهنگ جمشید محبت خانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز استان مازندران ۲ قبضه اسلحه بی هوشی دارد، که به دلیل ترافیک شهرهای شمالی فرد آموزش دیده به همراه اسلحه بیهوشی در زمان مناسبی به قائمشهر نرسید.
به گفته فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، در نهایت رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائمشهر پس از مشاهده زخمی شدن نیروهای پلیس، و رویت پلنگ در فاصلهی ۲ متری خود، برای حفظ جان خود اقدام به تیر اندازی به پلنگ کرد، که پس از رسیدن تفنگ بیهوشی و بیهوش کردن پلنگ دیگر حیوان جانی نداشته و تلف شده است.
روز گذشته یک قلاده پلنگ نر در قائمشهر به مردم حمله کرده بود که پس از انتقال به منطقه سمسکنده متاسفانه این پلنگ تلف شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین