وزارت بهداشت: از آبان ۱۴۰۰ خرید خارجی واکسن کرونا نداشتیم / بر اساس قرارداد، از شرکتهای داخلی واکسن میخریم
کد خبر: ۳۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت در پاسخ به اظهارات شرکتهای تولیدی داخلی واکسن در کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: خرید واکسن داخلی مطابق قرارداد با شرکتهای داخلی انجام میشود.به گزارش وزارت بهداشت، محمد مهدی گویا با بیان این مطلب در پاسخ به اظهارات مطرح شده توسط نمایندگان هفت شرکت تولیدی داخلی واکسن در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: تمام قراردادهایی که وزارت بهداشت برای خرید واکسن از شرکتهای داخلی بسته، کاملا مشخص هست و بر اساس همان قراردادها خریدهایش را سال گذشته انجام داده و امسال نیز انجام میدهد.
وی با تاکید بر اینکه همه شرکتهای تولیدی واکسن از این قراردادها اطلاعات کافی دارند، تصریح کرد: وزارت بهداشت از آبان ۱۴۰۰ تاکنون هیچگونه خرید خارجی واکسن نداشته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین