مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم مطرح کرد؛
پول خرد نداریم،بهانه است/هرگونه تخلف در مورد کرایه تاکسی را اعلام کنید
کد خبر: ۲۳۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم گفت:هیچ راننده تاکسی حق دریافت کرایه ای بیشتر از نرخ مصوب را ندارد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم گفت:هیچ راننده تاکسی حق دریافت کرایه ای بیشتر از نرخ مصوب را ندارد.عزتی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم با اشاره به گلایه برخی شهروندان از نابسامانی کرایه تاکسی در استان گفت:برخی رانندگان تاکسی می گویند که پول خرد نداریم و همین بهانه ای می شود تا باقی پول مسافر ر ا ندهند،در صورتی که سازمان تاکسیرانی هر هفته مبلغ 20 میلیون تومان پول خرد تهیه می کند و در اختیار رانندگانی که متقاضی پول خرد هستند قرار می د هد.
وی افزود:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کرایه تاکسی مراتب را از طریق ارسال کد چهار رقمی درج شده روی تاکسی یا شماره پلاک خودرو به شماره 30005133 و یا با شماره تلفن 36628800 اطلاع دهند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین