فرماندار تهران: فعلا برنامه سهمیهبندی آب نداریم
کد خبر: ۲۲۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب، گفت: فعلا برنامه ریزی برای سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.
عیسی فرهادی در گفتوگو با ایسنا، درباره احتمال قطعی آب در تهران گفت: ما در تهران مشکل آب نداریم اما حتما مردم باید در خصوص مصرف خود صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند تا با مشکل روبرو نشویم.
وی افزود: شهروندان تهرانی باید 20 درصد صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند و اگر این مهم محقق شود نیاز به سهمیه بندی نیست.
فرماندار تهران تاکید کرد: در حال حاضر برنامه ریزی برای جیره بندی و سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.
عیسی فرهادی در گفتوگو با ایسنا، درباره احتمال قطعی آب در تهران گفت: ما در تهران مشکل آب نداریم اما حتما مردم باید در خصوص مصرف خود صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند تا با مشکل روبرو نشویم.
وی افزود: شهروندان تهرانی باید 20 درصد صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند و اگر این مهم محقق شود نیاز به سهمیه بندی نیست.
فرماندار تهران تاکید کرد: در حال حاضر برنامه ریزی برای جیره بندی و سهمیه بندی آب در تهران وجود ندارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین