|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۴

سندی که استقلالی‌ها منتشر کردند: پرسپولیس ۱۰ سال قبل از سوپرجام کنار کشید اما بازنده اعلام نشد

کد خبر: ۲۲۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
استقلالی‌ها سندی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد پرسپولیس هم سابقه انصراف از حضور در سوپرجام را دارد.
 استقلالی‌ها سندی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد پرسپولیس هم سابقه انصراف از حضور در سوپرجام را دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ماجرای سوپرجام هنوز تمام نشده و فدراسیون به خاطر حكمی كه علیه استقلال اعلام كرده، هنوز باید جواب استقلالی‌ها را بدهد. امروز استقلالی‌ها سندی منتشر كردند كه نشان می دهد پرسپولیس 10 سال قبل به صورت رسمی از دیدار سوپرجام كنار كشیده است، آن هم به دلیل آمادگی بدنی پایین. آن زمان پرسپولیس بازنده سوپرجام اعلام نشد ولی الان استقلال رسما 3-0 بازنده سوپرجام اعلام شده است. اینكه چرا بین سرنوشت دو تیم تفاوت وجود داشته، سوالی است كه استقلالی‌ها به دنبال پاسخ آن هستند.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین