|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
قائم مقام وزیر نیرو با تاکید بر این‌که شرایط تهران بزرگ در حوزه آب پیچیدگی‌های خاصی دارد، گفت: باید مانورهای حوزه نیرو به پروژه و برنامه تبدیل شود که لازمه آن پشتیبانی بودجه‌ای است.
ستار محمودی در مراسم اختتامیه دومین مانور بزرگ مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب استان تهران اظهار کرد: تهران بزرگ پیچیدگی‌های خاصی دارد و اگر هنگام وقوع حادثه آمادگی لازم برای انجام اقدامات لازم را نداشته باشیم تبعات آن جبران پذیر نیست.

وی با تاکید بر لزوم حمایت برنامه‌ای در بخش آب و آمادگی برای انجام اقدامات لازم گفت: مانورها باید به پروژه و برنامه تبدیل شوند که این کار پشتیبانی بودجه‌ای می خواهد و ان شاءالله این پشتیبانی را دریافت می‌کنیم.

پس از چهار روز دومین مانور بزرگ مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب استان تهران به پایان رسید در حالی که 89 سناریو تعریف شده به علاوه 20 سناریو پاکت بسته که بعدا اضافه شد در مدت مذکور اجرا شدند و نتیجه آن در حال حاضر در حال تحلیل و بررسی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف است.

در این مانور هفت استان معین شامل استان‌های البرز، گیلان، مازندران، مرکزی، قم، سمنان و قزوین شرکت کردند و در نهایت مراسم اختتامیه مانور با حضور مقامات ارشد وزارت نیرو، وزارت کشور و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان تهران و استان‌های معین خاتمه پیدا کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین