کد خبر: ۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شهر جدید فولادشهر
مهندس نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه اعضاء هیئت مدیره در صبح روز جمعه مورخ 12/7/92 از شهر جدید فولادشهر بازدید به عمل آوردند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید در این بازدید که مهندس منصوری نماینده مردم شهرستان لنجان و حجت الاسلام محمود آبادی امام جمعه فولادشهر نیز حضور داشتند ، مهندس حجتی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر گزارشی کلی از فعالیت های انجام شده درخصوص دو پروژه مهم مترو و مسکن مهر فولادشهر ارائه نمود و به بیان موانع و مشکلات موجود در پروژه های مذکور پرداخت .
در ادامه مهندس نریمان به بیان توضیحاتی درباره مسکن مهر در شهر های جدید پرداخت و گفت : 400 هزار واحد مسکونی در 18 شهر جدید کشور در حال ساخت است که 50 هزار واحد آن در سه شهر استان اصفهان احداث شده است.
وی افزود: از میان 400 هزار واحد مسکن در شهرهای جدید کشور 240 هزار واحد آن نیز در چهار شهر اقماری اطراف تهران که با این وجود 75 درصد از مسکن ها در 7 شهر جدید تهران و اصفهان در حال ساخت و مابقی در شهرهای دیگر کشور می باشد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به تکمیل مسکن های مهر شهر فولاد شهر گفت: 35 هزار واحد مسکن در این شهر در حال ساخت می باشد که تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا اواسط سال آینده کلیه واحد مسکونی این شهر تکمیل می شود.
وی تامین زیر ساخت های واحد های مسکن مهر را مهم خواند و گفت: تامین زیر ساخت ها و تاسیسات بسیار مهم است که باید این زیر ساخت ها توسط وزارت نیروتامین و زیرساخت های حوزه راه و مدرسه و مسجد در شهرهای جدید اجرا شود.
مهندس نریمان یادآورشد: تعهدات وزارت نیرو در خصوص تامین زیرساخت های مسکن مهر محقق نشده که با بررسی این موضوع مشکلات آن ها رفع می شود.
وی با بیان اینکه برای تاسیسات هر واحد از مسکن های مهر 900 هزار تومان مشخص و طی تفاهم نامه به وزارت نیرو پرداخت شده است، تصریح کرد: وزارت نیرو این مبلغ را برای تامین زیر ساخت ها کافی نمی دانند و باید این اعتبار افزایش یابد.
وی اضافه کرد: برای افزایش اعتبار تامین زیر ساخت ها نیازمند افزایش خود آورده مردمی و یا گذشت وزارت نیرو است که با بررسی این موضوع مشکل تاسیساتی مسکن های مهر رفع خواهد شد.
وی یادآورشد: وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل و انجام پروژه های مسکن مهر نظارت دارد.

معاون وزیر راه وشهرسازی در بخشی از سخنان خود از ناکافی بودن اعتبارات احداث و تکمیل مترو و بزرگراه های حوزه شهر جدید فولاد شهر خبرداد و گفت: با افزایش این اعتبارات در بودجه سال آینده شاهد افتتاح و احداث پروژه های حوزه راه و نیازهای زیرساختی شهرهای جدید خواهیم بود.

وی همچنین به موضوع امنیت در شهرهای جدید اشاره کرد و بیان داشت: مردم شهرهای کوچک نیازمند امنیت هستند و از شاخصه های شهری امنیت و احساس امنیت برای مردم است که با تعامل با نیروی انتظامی این موضوع نیز بررسی و احداث کلانتری و مقراستقرار پلیس برای تامین امنیت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه در شهر فولاد شهر پاسگاه پلیس ساخته شده، گفت: تامین نیرو برای استقرار پلیس در این شهر پیگیری می شود که از مطالبات مردمی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین