|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
پسر جواني که به دليل شکست بردارش در بازي قمار بيليارد اقدام به سرقت از دختران جوان در شرق پايتخت کرده بود، توسط پليس شناسايي و دستگير شد.
دختر جواني به نام "الهام" به کلانتري 147 گلبرگ مراجعه کرد و به ماموران اظهار داشت در حال گذر از خيابان رسالت بودم که ناگهان پسري به سمتم حمله ور شد و با گرفتن کيف و موبايلم سوار برموتورسيکلت از محل متواري شد.
 
به دنبال اين موضوع و حساسيت اتفاق رخ داده ماموران اطلاعات و تجسس کلانتري اقدامات خود را آغاز کرده و توانستند با راهنمايي شاکي چهره متهم را به دست آورده و هويت وي که ساسان نام داشت را شناسايي کنند.
 
در ادامه ماموران با انجام عمليات تعقيب و مراقبت پليسي موتورسيکلت متهم را در يکي از خيابان‌هاي شرق تهران رديابي کرده و موفق شدند اين جوان شرور 28ساله را در يک عمليات غافلگيرانه پليسي دستگير کنند.
 
سرگرد حسن نورآبادي رييس کلانتري 147 گلبرگ با اعلام این خبر گفت: متهم در کلانتري پس از رويارويي با مالباخته در بازجویی هامدعی شد به همراه دوستم به نام "بهرام" که بچه محل ما است اقدام به کيف‌قاپي و موبايل قاپي مي‌کنيم و تنها اين کار را به دليل دادن قرض برادرم که مبلغ زيادي در شرط بندي بازي بيليارد باخته است، انجام مي‌دهم.
 
متهم پس از اعتراف به چندين مورد سرقت و کيف قاپي جهت تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین