دستبرد به خانه‌هاي شيک و ويلايي؛
کد خبر: ۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
پسري که با ورود به خانه‌هاي شيک و ويلايي، طلا و جواهراات خانه را با شگردي خاص پيدا کرده و به سرقت مي‌برد، توسط ماموران پليس تهران شناسايي و دستگير شد.
روز گذشته يک مورد سرقت منزل  در محدوده خيابان قزوين به کلانتري ابوسعيد گزارش داده شد و ماموران تجسس جهت بررسي به منزل مورد نظر اعزام شدند.
 
پس از بررسي هاي اوليه از اين خانه ويلايي ماموران با تجربه کلانتري دريافتند که اين سارق از افراد حرفه‌اي بوده و تنها طلا و جواهرات منزل را سرقت کرده است.
 
اين متهم که تلاش کرده بود ردي از خود بر جاي نگذارد ولي بازهم ماموران با يکسري فعايلت‌هاي اطلاعاتي موفق به شناسايي وي شدند و سريعا پس از رديابي مخفيگاه اين پسر شرور به نام امير حسين که قبلا نيز به جرم سرقت منزل چندين مرتبه به زندان افتاده بود، وارد عمل شدند.
 
ماموران با محاصره کامل مخفيگاه متهم با دستور قضايي و با رعايت کامل موازين شرعي و قانوني وارد منزل شده و متهم را که با وسايل مختلف قصد صدمه زدن به ماموران را داشت دستگير و به کلانتري منتقل کردند.
 
اين متهم نامبرده در کلانتري هويت دو تن از مالخران را به پليس اعلام کرد که مالخران نيز همان روز در يک عمليات در حوالي ميدان شوش دستگير شدند و اموال مسروقه‌ بسياري از آنان کشف و ضبط گرديد.
 
رئيس  کلانتري ابوسعيد درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: اين پسر طلاياب پس از بازجويي به چندين مورد سرقت طلا و جواهر از خانه‌هاي ويلايي در شهر تهران اعتراف کرد.  
 
به گفته سرگرد کيومرث حسنوند متهم جهت بررسي بيشتر و شناسيي مالباختگان به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین