|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
کد خبر: ۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ازدواج احساسی و از روی ناآگاهی را عامل اصلی طلاق‌های امروز جامعه دانست.
سیدعبدی افتخاری در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر، گفت: جوانان باید پیش از ازدواج آگاهی و آموزش‌های لازم در مورد زندگی مشترک را کسب کنند.

وی از مشکلات اقتصادی به عنوان یکی از موانع ازدواج جوانان نام برد و اظهار کرد: برای تسهیل ازدواج جوانان و کنار گذاشتن تجملات باید فرهنگ سازی لازم صورت بگیرد.

افتخاری با اشاره به فعالیتهای انجام شده در وزارت ورزش و جوانان در راستای ایجاد نشاط در جامعه برای جوانان، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های این وزارتخانه برنامه ریزی برای فراهم کردن زمینه‌های ازدواج آسان است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته ازدواج برنامه‌های متعددی از سوی اداره ورزش و جوانان استان در راستای آسان سازی و ترویج ازدواج آسان در استان انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هدف این سازمان را فراهم کردن مسیر ازدواج و آگاهی بخشی در این زمینه بین خانواده‌ها و جوانان خواند و در ادامه بر لزوم همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای فراهم کردن زمینه‌های ازدواج آسان تاکید کرد.

افتخاری ادامه داد: یک نهاد و یک بخش به تنهایی نمی تواند همه شرایط را فراهم کند و مشارکت همه دستگاه‌ها برای فرهنگ سازی در این زمینه نیاز است.

وی از راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان خبر داد و گفت: مقدمات کار در این زمینه انجام شده و بعد از ابلاغ آیین نامه، خیرین در این حوزه ساماندهی و جذب خواهند شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین