|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۴
سرهنگ شیر محمدی خبرداد:
کد خبر: ۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
رئیس پليس مبارزه با موادمخدر زنجان، از انهدام باند تهيه و توزيع موادمخدر در زنجان خبرداد.
سرهنگ مختار شيرمحمدي با بيان اين مطلب افزود: باند تهيه و توزيع موادمخدر از نوع ترياك و حشيش كه در زنجان فعاليت داشت، توسط پليس متلاشي شد.

وي يادآورشد: از اين باند ۱۴ كيلوگرم موادمخدر كشف و ضبط شد.

وی تصريح كرد: ماموران مبارزه با موادمخدر با اطلاع از فعاليت اين باند، تحقيقاتي در اين زمينه آغاز كرده و دريافتند عضو اصلي اين باند به نام ح - ع سابقه‌دار در زمينه قاچاق موادمخدر، شرارت و زورگيري مي‌باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با اين اطلاعات اعضاي اصلي اين باند توسط ماموران مبارزه با موادمخدر به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.

سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: اين متهم با قاچاقچيان موادمخدر استان البرز در ارتباط بوده و با تهيه موادمخدر در اوزان بالا با همكاري سه عضو ديگر اين باند اقدام به توزيع موادمخدر در سطح استان زنجان مي‌كرد.

وي يادآورشد: روز گذشته طي چند عمليات جداگانه در بازرسي از منزل متهمان ۱۴ كيلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر شامل ۱۰ كيلوگرم حشيش و چهار كيلو و ۲۰۰ گرم ترياك كشف شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در اين ارتباط يك دستگاه خودروي پرايد و يك دستگاه موتورسيكلت توقيف شد و چهار عضو اصلي اين باند دستگير و به دادسرا معرفي شدند.

برداشت 46 هزار تن ذرت علوفه‌ای از مزارع شهرستان خدابنده

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خدابنده گفت: امسال 46 هزار تن محصول ذرت علوفه‌ای از هزار هکتار از اراضی آبی شهرستان خدابنده برداشت می‌شود که نسبت به سال گذشته 2 برابر رشد را نشان می‌دهد.

علی عیوضی با بیان این مطلب افزود: از این سطح 950 هکتار آن رقم 704 و الباقی سایر ارقام از جمله ماکسیما کشت گردیده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: برداشت این محصول از اواخر شهریورماه شروع و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

عیوضی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 دستگاه چاپر درحال برداشت این محصول است افزود: براساس قیمت هزار ریال در مزرعه برآورد می‌شود 46 میلیارد ریال درآمد عاید کشاورزان ذرت کار این شهرستان گردد.

وی همچنین به برداشت 150 هزارتن محصول سیب‌زمینی از مزارع شهرستان اشاره کرد و یادآورشد: امسال بالغ بر 150 تن سیب‌زمینی از سه هزار و 250 هکتار از مزارع این محصول شهرستان خدابنده برداشت می‌شود.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان خدابنده ادامه داد: میانگین عملکرد این محصول در شهرستان 45 تن در هکتار می‌باشد.

عیوضی افزود: برداشت این محصول از اوایل مهرماه آغاز شده است که در صورت ثبات شرایط جوی تا پایان مهر به پایان می‌رسد.

وی عمده ارقام کشت شده شهرستان را اگریا، مارفونا، سانته‌آ و آلمریا اعلام کرد که براساس قیمت متوسط سیب‌زمینی در مزرعه 900 تومان، برآورد می‌شود 1350 میلیارد ریال درآمد عاید سیب‌زمینی کاران شهرستان خدابنده شود.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین