|
|
امروز: شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
طی حکمی از سوی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مخدر،معاون اداری، مالی و امور مجلس و مشاور حقوقی ستاد مبارزه با مبارزه با مواد مخدر منصوب شدند.

وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مخدر در احکام جداگانه‌ای سید نجیب حسینی را به سمت معاون امور اداری، مالی و امور مجلس و محمد کیمیایی را به عنوان مشاور دبیرکل در امور حقوقی این ستاد منصوب کرد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در بخشی از حکم انتصاب حسینی آورده است:

دکتر نجیب حسینی

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب ‏این حکم شما را به سمت معاون اداری، مالی و امور مجلس منصوب می‌نمایم.

اجرای دقیق قوانین، ‏مقررات، آئین‌نامه و دستورالعمل‌های اداری، استخدامی و مالی، نظارت بر فعالیت‌های مرتبط با امور حقوقی و مجلس و ارائه پیشنهاد سیاست‌ها و ‏خط‌مشی‌ها، هماهنگی و ارتباط با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و شرکت در کمیسیون‌های مرتبط از جمله اموری است که انتظار دارد با ‏برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، نسبت به تحقق آن اهتمام نمائید.

توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول ‏قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در  ظل توجهات ‏حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

همچنین متن کامل حکم کیمیایی از سوی رحمانی‌فضلی بدین شرح است:‏

آقای محمد کیمیایی

به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان ‏مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در امور ‏حقوقی منصوب می‌نمایم.‏

امید است تجارب خدمتی و سوابق علمی و اجرایی ‏شما در ارتقاء فرآیند تصمیم‌گیری مؤثر افتد و ستاد ‏مبارزه با مواد مخدر از نظرات، ‏پیشنهادات و ‏خدمات جنابعالی بهره‌مند گردد.‏

توفیقات جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس ‏جمهوری اسلامی ایران خواستارم.‏

منبع:ستاد مبارزه با موادمخدر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین