کد خبر: ۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در مبارزه با مواد مخدر باید تمام تلاش خود را به کار بست تا مطالبات و سطح انتظارات رهبر معظم انقلاب، مسوولین و مردم برآورده شود.
مهندس طه طاهری در جلسه تودیع و معارفه برخی معاونان، مشاوران و مدیران کل این ستاد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبارزه با مواد مخدر یک جهاد بزرگ و یک حرکت بسیار عمیق در راه پیشرفت ملت ایران است، لذا با استناد به این سخن حکیمانه کار ستاد، کار جهادی است و خدمت در آن توفیق می‌خواهد.

وی افزود: در مبارزه با مواد مخدر باید نیت‌ها صادق باشد و تمام تلاش خود را به کار بست تا مطالبات و سطح انتظارات رهبر معظم انقلاب، مسوولین و مردم برآورده شود.

طاهری بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران طی 34 سال گذشته، اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی را در این حوزه انجام داده است همانطور که براساس گزارشات موجود، میزان کشفیات هیچ کشوری در دنیا همچون ایران نیست و کشور ما به طور تقریبی سالانه 500 تن کشفیات مواد مخدر دارد و در این راه نیز بیش از 3700 نفر شهید و 12 هزار جانباز تقدیم نظام کرده است.

وی در پایان با استناد به حدیثی از رسول خدا (ص) تشکر از خالق را مستلزم تشکر از مخلوق دانست و از زحمات دکتر بهرام نوروزی، معاون سابق مقابله با عرضه، محمدصادق فتح‌الهی معاون سابق امور اداری،‌ مالی و مجلس، دکتر محمدباقر صابری‌زفرقندی مدیرکل سابق درمان و حمایت‌های اجتماعی این ستاد تقدیر و تشکر کرد و ضمن تبریک به دکتر سید نجیب حسینی معاون جدید امور اداری،‌ مالی و مجلس و محمد کیمیایی مشاور دبیرکل در امور حقوقی، توفیق خدمتگزاری ایشان را در سنگر مبارزه با مواد مخدر از خداوند متعال مسئلت نمود. ش
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین