کد خبر: ۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
محمدرضا شرف الدین به دنبال ساخت سه فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف است که البته اولویت وی ساخت یک فیلم با مضمون سیاسی است.
محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما با بیان این که سه فیلمنامه در ژانرهای مختلف سینمایی در دست دارد، گفت: با آغاز رسمی فعالیت های شورای پروانه ساخت سه فیلمنامه سینمایی را برای دریافت پروانه ساخت ارائه خواهم داد. البته امیدوارم شورای جدید صدور پروانه ساخت رویکرد مناسبی را در زمینه تولید فیلم های سینمایی در پیش بگیرد.

وی ادامه داد: سه فیلمنامه مورد نظر من در ژانرهای مختلف است که هر کدام برای من از اهمیت بسیاری برخوردار است. اولین فیلم در ژانر کودک و نوجوان بوده و داستانی را در دوران انقلاب روایت می کند. فیلم بعدی یک طنز اجتماعی سیاسی است و فیلمنامه بعد نیز یک داستان سیاسی دارد.

رئیس انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد: متاسفانه جای فیلم‌های سیاسی در سینمای ایران خالی است که باید شرایط مناسبی برای ساخت این فیلم ها در کشور فراهم شود. فیلمنامه مورد نظر من اتفاقات تاریخی دهه 70 ایران را بررسی می کند.

این تهیه‌کننده سینما افزود: البته در دوره قبلی مدیریت سازمان سینمایی هم برای دریافت پروانه ساخت این فیلم اقدام کردم اما متاسفانه فضای سیاسی مناسب نبود و فیلمنامه را رد کردند. امیدوارم در این دوره با توجه به سیاست های سازمان سینمایی اجازه ساخت این فیلم سینمایی صادر شود.

شرف‌الدین در پاسخ به این که کدام یک از فیلمنامه‌هایش در اولویت ساخت قرار دارند، گفت: با توجه به شرایط موجود و تغییراتی که در دولت رخ داده است، فکر می کنم ساخت پروژه اجتماعی و سیاسی در اولویت باشد. حتی در صورت صدور به موقع پروانه ساخت، این فیلم را برای جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده خواهم کرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین