|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۶
»
کد خبر: ۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
مدیرکل روابط‌عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام از سفر هاشمی‌رفسنجانی به کرمانشاه خبر داد و در عین حال گفت: سفر وی به عربستان سعودی برای شرکت در مراسم حج منتفی شده است.
رضا سلیمانی مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه 22 مهرماه آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی به استان کرمانشاه سفر می‌کند، گفت: این سفر برای شرکت و سخنرانی در همایش سالگرد شهادت شهید اشرفی‌ اصفهانی صورت می‌گیرد.

وی درباره اینکه آیا تعدادی از وزرا رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام را در این سفر همراهی می‌کنند، گفت: من از همراهان این سفر خبر ندارم اما وی در 22 مهر به این استان سفر خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین از منتفی شدن سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عربستان سعودی برای شرکت در مراسم حج خبر داد و گفت: اگر قرار بود این سفر انجام شود، باید در همین ایام انجام می‌شد از این رو سفر وی به عربستان سعودی منتفی تلقی می‌شود.

سلیمانی در ادامه با اعلام اینکه جلسه امروز مجمع تشخیص به ریاست هاشمی‌رفسنجانی برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه رئیس‌جمهور و رئیس قوه مقننه حضور داشتند و رئیس قوه قضائیه و احمدی‌نژاد حضور نداشتند.

وی گفت: در جلسه امروز مجمع، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: تسنیم
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین