|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۲
»
کد خبر: ۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
نماينده مردم سمنان، مهديشهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي گفت: رئيس جمهور تأكيد كرده است كه در سفر به آمريكا، هرگز از مواضع و اصول انقلابي و اسلامي نظام خارج نشديم.
عليرضا خسروي چهارشنبه شب در جمع مردم مسجد وليعصر سمنان افزود: دكتر روحاني در نشستي با نمايندگان مجلس تاكيد كرد: در سفر به نيويورك بر منافع ملت و نظام در چهار چوبي كه رهبري مشخص كرده بودند تأكيد شده است.

وي ادامه داد: رئيس جمهور در خصوص ديدار با روساي جمهور ساير كشور ها نيز در حاشيه اجلاس سازمان ملل گفت: در ديدار با مقامات كشورهاي مختلف از حقوق مردم ايران در استفاده از انرژي صلح آميز هسته اي نيز تأكيد شد.

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به اينكه راههاي ارتباطي سمنان با جنوب و شمال اين شهرستان بايد باز شود، از اختصاص اعتبار براي مطالعه طرح راه ارتباطي سمنان – يزد خبر داد و گفت: مطالعات اين طرح به زودي آغاز مي شود و اميدواريم هرچه سريعتر راه ارتباطي سمنان به يزد باز شود.

خسروي در ارائه گزارش مردمي افزود: ساماندهي ورودي و خروجي شهر سمنان نيز از ديگر موارد در حال پيگيري است، با توجه به اينكه بودجه هاي عمراني كم است، در ملاقات هاي متوالي و متعدد با وزارت راه و شهرسازي بر ساماندهي هر چه سريعتر ورودي و خروجي شهر سمنان تاكيد شد.

وي با اشاره به اينكه تكميل و فعال سازي فرودگاه يكي از مطالبات مردم سمنان و از اولويت هاي پيگيري است گفت: فرودگاه محور توسعه است و راه اندازي فرودگاه سمنان مي تواند در جذب گردشگر و سرمايه گذار بسيار موثر باشد.

نماينده مردم سمنان، مهديشهر و سرخه از اختصاص اعتبار براي مطالعه و انتقال آب درياي خزر، احداث سد فينسك، دانشكده روانشناسي مهديشهر، پيراپزشكي سرخه، دانشكده دامپزشكي شهميرزاد و ... در بودجه سالجاري خبر داد و گفت: براي تجهيز بخش سوانح سوختگي بيمارستان كوثر سمنان نيز در اصلاحيه بودجه سالجاري اعتبار قابل ملاحظه اي در نظر گرفته شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین