کد خبر: ۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
دولت ژاپن برای گردشگران مسلمان و بویژه گردشگران کشورهای شرق آسیا فرش قرمز پهن می‌کند.
مقامات صنعت گردشگری ژاپن به دنبال جذب بیشتر گردشگران مسلمان از کشورهای مختلف جهان و بویژه گردشگران مسلمان کشورهای شرق آسیا هستند.

خبرگزاری فرانسه‌گفت: دولت ژاپن در گام نخست برنامه‌هایی را برای جذب گردشگر از اندونزی، پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان جهان و مالزی و فیلیپین با حدود 22 میلیون مسلمان را در دستور کار خود قرار داده که در راستای آنها علاوه‌بر معرفی جاذبه‌های گردشگری ژاپن در شبکه‌های تلویزیونی این سه کشور و معرفی آنها از طریق دفاتر گردشگری در شهرهایی که مسلمانان در اکثریت هستند، برای گردشگران اندونزی، مالزی و فیلیپین ویزای فرودگاهی نیز صادر خواهد شد.

مقامات ژاپنی که صنعت گردشگری کشورشان هنوز نتوانسته با وجود گذشت دو سال از زلزله و سونامی مرگبار سال 2011 به روزهای خوبش بازگردد، برنامه‌هایی را نیز برای جذب بیشتر گردشگران مسلمانان از دیگر مناطق جهان، بویژه کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس و شمال آفریقا در دست اجرا دارند.

در حال حاضر دولت ژاپن خود را برای میزبانی از 10 میلیون گردشگر در سال جاری میلادی آماده کرده و قصد دارد شرایط لازم برای جذب 20 میلیون گردشگر در سال 2017 و 25 میلیون گردشگر را در سال 2025 با جذب سرمایه‌گذاری خارجی در زیرساخت‌های صنعت گردشگری این کشور مهیا کند که حاصل آن ایجاد هزاران شغل جدید در ژاپن خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین