|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
کد خبر: ۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری باند 5 نفره سرقت از جایگاه های سوخت خبر داد.
سرهنگ محمدیان با اعلام این خبر افزود: اواخر سال گذشته و در سه ماهه چهارم سال بود که خبر وقوع سرقت از یک جایگاه سوخت مرکز پلیس اطلاع داده شد.

رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: پس از حضور عوامل پلیس آگاهی و با بررسی از دوربین های مدار بسته مشخص شد که تعداد 5 نفر در یک جایگاه سوخت در نزدیکی تهران اقدام به سرقت کرده اند.

وی ادامه داد: این باند سرقت با تهدید و ارعاب و همچنین استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت می کردند که مراحل کشف آن شروع شد و مشخص شد که این سرقت ها تنها در محدوده تهران نبوده است.

به گفته اين مقام انتظامی در بررسی های پلیس مشخص شد که این افراد در محل سکونت های قبلی خود حاضر نمی شدند و این سرقت ها در 5 محل در شهرهای مختلف و اغلب در ساعات اولیه بامداد انجام شده است.

سرهنگ محمدیان دلیل انتخاب ساعات اولیه صبح برای این کار را وجود ماحصل فروش روز قبل و خلوتی جایگاه سوخت دانست و افزود: در حال حاضر باند 5 نفره این سرقت دستگیر شده و فیلم این سرقت که از یکی از شبکه ها پخش شده بود و موجود است و به دلیل پراکندگی مکان سرقت این افراد این مدت زمان طی شده است.

سرهنگ محمدیان در ادامه اذعان داشت: مبلغ سرقت شده از جایگاه اول سوخت 9 میلیون تومان بوده است و در مابقی جایگاه ها نیز مبلغ سرقت شده به همین میزان بوده که در مجموع حدود 50 میلیون تومان توسط این باند سرقت شده است.

وی افزود: در اعترافات این 5 فقره سرقت قطعی شده و سرقت های احتمالی دیگر در حال پیگیری است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با توصیه به مسئولین جایگاه های سوخت خاطر نشان کرد: مسئولین جایگاه های سوخت معمولاً نسبت به محیط اطراف توجه کمی دارند ، این مسئله می تواند وسوسه سارقین را به همراه داشته باشد و مهم تر از همه آماده به کار بودن دوربین های مداربسته که متاسفانه در این سرقت ها تنها یکی از محل های جایگاه سوخت مجهز به دوربین مدار بسته بوده در صورتی که اگر تصاویر دیگری نیز از جایگاه های دیگر در اختیار پلیس بود مراحل شناسایی و دستگیری سارقین با سرعت بیشتری انجام می گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین