|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
رییس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری سارقی خبر داد که لوازم داخل خودرو را از داخل خودروهای پارک شده در پارکینگ می‌ربود!
سرگرد کیومرث حسن‌وند با بیان اینکه چندی پیش با توجه به سرقت‌های اخیر که در پارکینگ‌ منازل شهروندان ساکن در محدوده میدان منیریه صورت می‌گرفت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار رسیدگی ماموران کلانتری 112 ابوسعید قرار گرفت، گفت: تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت تا اینکه صبح روز پنجم مهرماه ماموران حین گشت‌زنی نامحسوس متوجه فردی شدند که به طرز مشکوکی وارد یکی از آپارتمان‌های محله منیریه شده است.

وی با بیان اینکه این فرد با مشاهده ماموران از محل متواری شد، گفت: پس از تعقیب و گریز طولانی ضمن درگیرشدن متهم با ماموران، وی دستگیر شد و در وسایل کشف شده از وی لوازم خودرو و ابزار سرقت نیز کشف شد.

رییس کلانتری 112 ابوسعید با بیان اینکه متهم 26 ساله که مجتبی نام دارد به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، گفت: این فرد عنوان کرد که با شیوه‌های خاص وارد منازل و پارکینگ شهروندان شده و از آنجایی که افراد صدای دزدگیر خودروهایشان را در پارکینگ غیرفعال می‌کردند، از این حربه استفاده کرده و لوازم داخل خودرو را به سرقت می‌برد.

وی با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد است و تاکنون چندین بار به اتهام سرقت منزل دستگیر و روانه زندان شده بود، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین