|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از متلاشی شدن باند سارقین مسلح جاده کازرون که با پوشیدن لباس نیروی انتظامی اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ مسعود حیدری گفت:سارقین مسلح چند روز پیش در جاده کازرون به شیراز با یک دستگاه خودرو، تابلو ایست، اسلحه کلاش و لباس نیروی انتظامی یک دستگاه تریلی را متوقف کرده و پس از بستن دست و پای راننده، خودرو را به محلی دیگر منتقل کردند. 

وی تصریح کرد: سارقین پس از سرقت 14 دستگاه کولر گازی ازتریلی متواری شدند که ما پس از اطلاع تیم های اطلاعاتی و عملیاتی خود را به منطقه اعزام کردیم. 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تاکید کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقین شدیم و پس از انجام کارهای سریع عملیاتی دو نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند. 

سرهنگ حیدری افزود: از این گروه دوقبضه کلاش و یک قبضه کلت کمری کشف شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به دستگیری اعضای یک باند سرقت به عنف در شیراز، گفت: در پی اطلاعات به دست آمده گروهی با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به زورگیری از نوجوانان و جوانان می کردند که پس از اطلاع مراحل اطلاعات و شناسایی انجام گردید و موفق به دستگیری سارقین شدیم. 

سرهنگ حیدری افزود: دو نفر سارق اصلی و سه نفر مال خر دستگیر شدند و از آنها به غیر از اموال، آلات جرم و یک قبضه کلت بادی نیز کشف شد. 

وی ادامه داد: این باند تاکنون به انجام 30 سرقت اعتراف کردند و ما نیز 21 نفر از مالباختگان را شناسایی کردیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین