|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
کد خبر: ۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت با اعلام اینکه تخطی از اصول و ارزش‌های باشگاه سورینت قابل چشم پوشی نیست، اعلام کرد بهادر عبدی تا اطلاع ثانوی در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه قرار گرفت.
صادق رئیسی‌کیا مدیر عامل باشگاه راه‌آهن سورینت در مورد تخطی صورت گرفته توسط بهادر عبدی، در جریان دیدار تیم‌های فوتبال سورینت و تراکتورسازی، در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر  گفت: بهادر عبدی در دیدار اخیر با تیم تراکتورسازی تبریز پس از دریافت کارت زرد از داور مسابقه در دقیقه 52 و نیز پس از تعویض در دقیقه 57 مرتکب بی‌احترامی و رفتار غیرحرفه‌ای نسبت به داور مسابقه و نیز سرمربی تیم  و باشگاه و جامعه فوتبال و علاقمندان آن شد.

وی اضافه کرد: بنا به اهمیت وافری که این باشگاه برای رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای در فوتبال قائل است، بروز چنین رفتارهایی خلاف شئون ورزشی و مغایر هویت و ارزش‌های باشگاه با سابقه راه‌آهن سورینت تلقی می‌شود، بنابراین نامبرده از روز دوشنبه پانزدهم مهرماه تا اطلاع ثانوی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می‌گیرد.

مدیر عامل باشگاه راه‌آهن سورینت که با سایت این باشگاه صحبت می‌کرد، افزود: به کمیته انضباطی باشگاه ماموریت داده‌ام بنا بر گزارش مدیر تیم و مستندات موجود وفق مقررات به عملکرد نامبرده رسیدگی و حکم مقتضی صادر کند.

رئیسی‌کیا در همین خصوص گفت: بدیهی است اقدام بهادر عبدی در عذرخواهی از پرخاشگری نسبت به داور مسابقه و نیز سرمربی تیم و باشگاه و بدین ترتیب اطمینان دهی به جامعه داوری و سرمربی تیم و خانواده بزرگ فوتبال کشور و این باشگاه مبنی بر رعایت شئون و اصول حرفه ای فوتبال در رسیدگی کمیته انضباطی مورد لحاظ قرار خواهد گرفت و تخفیفات لازم نسبت به وی اعمال خواهد شد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین