|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۹
»
کد خبر: ۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
نماینده مردم تهران گفت: درگیری ناخواسته مراسم استقبال به خاطر این بود که دانشجویان در حال نماز خواندن بودند و عده‌‌ای آمدند و اینها را تحریک کردند اما قرار بر توهین و یا حمله به سمت آقای روحانی نبوده است.
نماینده مردم تهران گفت: درگیری ناخواسته مراسم استقبال به خاطر این بود که دانشجویان در حال نماز خواندن بودند و عده‌‌ای آمدند و اینها را تحریک کردند اما قرار بر توهین و یا حمله به سمت آقای روحانی نبوده است.

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب برخی رسانه‌ها نسبت به حضور تشکل‌های دانشجویی در مراسم استقبال از روحانی گفت: من اصل حضور تشکل‌ها در مراسم استقبال از رئیس جمهور و موضع‌گیری آنها را می‌پسندم. اینکه آنها ابراز نظر کردند و نشان دادند که در ایران آزادی بیان است.

وی افزود: آنطور که من شنیدم درگیری مختصری هم که پیش آمد ناخواسته بوده و اینطور نبود که از قبل طراحی شده باشد. این درگیری ناخواسته به خاطر این بوده که دانشجویان در حال نماز خواندن بودند و عده ‌ای آمدند و اینها را تحریک کردند، اما قرار بر توهین و یا حمله به سمت آقای روحانی نبوده است.

مطهری در ادامه خاطر نشان کرد: اما اصل حساسیت مردم و به خصوص دانشجویان نسبت به آینده انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که رخ میدهد قابل تمجید است؛ یعنی اگر جوان‌های ما بی‌تفاوت می‌بودند نسبت به این اتفاقات و دولت و رئیس جمهور در سفر خود به نیویورک هر رفتاری در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی و غیره از خود نشان می‌داد آن موقع ما باید برای انقلاب نگران می‌شدیم.

نماینده تهران در مجلس همچنین با انتقاد از برخوردهای نابجا نسبت به حرکت اعتراضی دانشجویان تاکید کرد: این مسئله ثابت کرد که دانشجویان و جوانان حوادث را رصد و نظر خود را ابراز می‌کنند، اما طبیعتا از آن طرف هم تندروی و توهین نباید باشد و نباید دانشجویان را به خاطر اعتراض و مخالفت سرزنش بکنیم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۳
راستگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
1
3
آقای مطهری که می گوید:من اصل حضور تشکل‌ها در مراسم استقبال از رئیس جمهور و موضع‌گیری آنها را می‌پسندم. اینکه آنها ابراز نظر کردند و نشان دادند که در ایران آزادی بیان است!!!
بله به لطف دولت تدبیر و امید است که آزادی وجود دارد اگر نه در زمان آقای احمدی نژاد چه کسی جرات این کارها را داشت؟
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
هیچکس ...
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
0
با سلام جناب آقای مطهری نماینده تهران
سلام درود بر روح پر فتوح شهید بزرگ اهل قلم استاد بزرگ مطهری کاش شما فرزند ایشان هم کمی از پدر چیزی به ارث میبردی دوست عزیز این آزادی بیان نیست من هم دانشجویی ارشد هستم به این میگن دیکتاتوری حزب الله شایان ذکر است حزب و یا گروهی که خود را سپاهیان خدا مینامند و در تمام دنیا فتنه ایجاد میکنند سپاهیان شیطان هستند نه خدا شما هم که طرفدار شیطان مردم عاشق ارتباط و صلح با ایالت متحده آمریکا هستند شما خواشن فتنه ایجاد نکنید لازم باشد مردم طومار هم مینویسند این ها همه لطف بزرگ خداوند است که جناب احمدی نژاد بلای به سر ملت و مردم آورد که خود شکما هم صداتون در آمد و با ایشان دشمن شدید مگر نه و ......
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین