|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۶۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
نوش‌آبادی گفت:شجریان از چهره های فرهنگی و از شخصیت های بنام و ممتاز حوزه موسیقی کشور با یک سابقه درخشان در عرصه شعر و موسیقی و فرهنگ هستند که همچنان این اعتبار در نزد اهالی ادب و فرهنگ و دوستداران این حوزه پابرجا و قابل تحسین است.
معاون پارلمانی وزیر فرهنگ در رابطه با وضعیت محمدرضا شجریان گفت : وزارت ارشاد آمادگی دارد تا بستر را برای حضور دوباره شجریان فراهم سازد.وی با بیان این مطلب که وزارت ارشاد قادر نیست در مسئله رفع ممنوعیت های این هنرمند ورود کند اظهار امیدواری کرد که مشکلات رفع شود و دوباره شاهد حضور این هنرمند در عرصه موسیقی کشور باشیم.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، گفت: شجریان از چهره های فرهنگی و از شخصیت های بنام و ممتاز حوزه موسیقی کشور با یک سابقه درخشان در عرصه شعر و موسیقی و فرهنگ هستند که همچنان این اعتبار در نزد اهالی ادب و فرهنگ و دوستداران این حوزه پابرجا و قابل تحسین است اما ممنوعیت هایی وجود دارد که چندان مرتبط با این حوزه نیست .

وی ادامه داد : به هر حال ما برای ایشان آرزوی سلامتی می کنیم و امیدواریم که ایشان هرچه زودتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورند.نوش آبادی با تاکید بر اینکه وزارت ارشاد برای همه هنرمندان احترام قائل است بیان کرد: شجریان از آن دست از هنرمندانی است که دارای پیشینه ای مشخص برای همگان هستند و به هر حال امیدواریم که سایر موضوعات و مشکلاتی که پیرامون این هنرمند ارزشمند کشورمان هست رفع شود و ایشان نیز مصمم شوند تا دوباره بیایند و به انتظار کسانی که می خواهند صدای او را دوباره بشنوند پایان دهند.

 معاون پارلمانی وزیر فرهنگ در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ارشاد پیگیر مسئله رفع ممنوعیت از استاد شجریان هست یا خیر گفت : ما در این بحث ورود نداریم چرا که موضوعیت ندارد به عبارت دیگر مباحثی که حول این هنرمند مطرح است در حوزه فرهنگی نیست و لذا پیگیری باید از طریق سایر حوزه ها صورت بگیرد .

نوش آبادی ادامه داد: اما به هر صورت وزارت ارشاد آمادگی دارد تا بستر را برای بازگشت ایشان فراهم کند و از ناحیه وزارت ارشاد مشکلی نیست و امیدواریم فضای جدید برای حضور مجدد ایشان در عرصه هنر کشور پدید آید.

 وی تاکید کرد:  وزارت ارشاد برای رفع این موانع نمی تواند عملکرد خاصی داشته باشد تنها می توانیم امیدوار باشیم مسائل و مشکلات با کمک  شجریان رفع شود و ما دوباره شاهد حضور ایشان در عرصه هنر باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین