|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
دهدشتی با تاکید بر اینکه رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور ساده نیست، گفت : نباید تصور کرد برخورد با یک رئیس جهور کار ساده ای باشد. وی ادامه داد: اگر یادمان باشد سوال از رئیس جمهور یک تابو بود که با مشکلاتی همراه شد و در نهایت این تابو شکسته شد.
نماینده آبادان نسبت به تخلفات دولت قبل گفت : در این راستا شکایاتی صورت گرفته است که امیدواریم به نتیجه برسد. وی همچنین اظهار داشت: هر چند رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور ساده نیست اما تابویی بود که شکسته شد.

سید حسین دهدشتی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در رابطه با تخلفات دولت قبل و رسیدگی به آنها گفت : در دوره مجلس هشتم چند شکایت از آقای احمدی نژاد شده بود و تعدادی از نمایندگان پیگیر تخلفات احمدی نژاد بودند. طبیعتا هم کمیسیون اصل 90 و هم سیستم قضایی و به طور کلی همه ما اعتقادمان بر این است که باید با مسئولین متخلف حتی تراز اول برخورد شود.

 وی ادامه : هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب معتقدند بی ضابطگی و تخلف در دوره آقای احمدی نژاد بسیار زیاد بود؛ لذا باید با آن برخورد شود؛چرا که این احتمال وجود دارد که چنین رفتارهایی یک رویه شود.

 دهدشتی افزود : امیدواریم این مسئله و این پیگیری ها به نتیجه  برسد؛ عضو کمیسیون انرژی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد این شکایت ها به نتیجه برسد، اظهار داشت: همین که چنین مسائلی مطرح می شود خود جای امیدواری است؛ هرچند کمیسیون اصل 90 نیز ان را دنبال می کند، بنابراین امیدواریم به نتیجه برسد، چرا که پیش از این چنین پیگیری هایی وجود نداشته، هرچند تخلفات هم به این اندازه نبوده است .

نماینده مردم آبادان با تاکید بر آنکه رسیدگی  به تخلفات رئیس جمهور تابویی بود که شکسته شد، افزود:  تلاش هایی در حال شکل گیری است که با تخلفات دولت قبل در سطح ریاست جمهوری برخورد شود.

وی در رابطه با این مسئله که تا کنون احمدی نژاد حاضر به پاسخ گویی نشده است، گفت: این موضوع به قوه قضاییه مربوط می شود مضاف بر آنکه سعید مرتضوی نیز چنین رویه ای را در پیش گرفته بود یعنی چند دادگاه را نیامد و یا با تاخیر حاضر شد؛ لذا در این رابطه نیز به نظر می رسد چنین مشکلاتی وجود داشته باشد.

دهدشتی با تاکید بر اینکه رسیدگی به تخلفات رئیس جمهور ساده نیست، گفت : نباید تصور کرد برخورد با یک رئیس جهور کار ساده ای باشد. وی ادامه داد:  اگر یادمان باشد سوال از رئیس جمهور یک تابو بود که با مشکلاتی همراه شد و در نهایت این تابو شکسته شد.

 سید حسین دهدشتی درپایان گفت: در کل به نظر می رسد این روند روندی رو به جلو باشد هرچند ممکن است به تمام تخلفات رسیدگی نشود، اما در هممین حد نیز  امری مثبت تلقی می شود .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
درود بر شما.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین