|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۲
کد خبر: ۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
فردی در ششم شهریورماه با مراجعه به گشت کلانتری 154 چیتگر به مأموران اعلام کرد که در جاده مخصوص – کیلومتر 17 توسط سرنشین یک دستگاه پیکان سفیدرنگ و به شیوه جیب‌بری مورد سرقت قرار گرفته است.
با توجه به اظهارات مالباخته، مأموران کلانتری با راهنمایی مالباخته اقدام به شناسایی خودرو پیکان‌سفید در جاده مخصوص کرده، بلافاصله مسیر حرکت پیکان‌سفید رنگ توسط مأموران مسدود و سرنشین پیکان با مشاهده مأموران با پای‌پیاده اقدام به فرار می‌کند که در پی یک تعقیب و گریز، متهم در "بوستان طبیعت" دستگیر و به کلانتری منتقل می‌شود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب‌بری" و به دستور دادیار شعبه پنجم دادیاری دادسرای امور جنایی، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پایگاه پنجم و آغاز تحقیقات از متهم "داوود . ک" 35 ساله، وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار و دارای پنج سابقه دستگیری به اتهام سرقت، موادمخدر و جیب‌بری مورد شناسایی قرار گرفت.

در ادامه و با بررسی پرونده سرقت‌های مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگر از مالباختگان شدند که توسط متهم و به شیوه جیب‌بری مورد سرقت قرار گرفته بودند. یکی از مالباختگان پس از شناسایی متهم در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: از محل کار خود تعطیل و به عنوان مسافر سوار یک دستکاه پیکان سفیدرنگ شدم، در صندلی عقب ماشین دو تخته فرش قرار داشت و به این بهانه راننده پیکان (متهم) از من درخواست کرد تا در صندلی جلو بنشینم؛ هنوز مسافت زیادی را با ماشین نرفته بودم که راننده به بهانه باز بودن درماشین از من درخواست کرد تا در ماشین را محکم کنم و در همین زمان و به بهانه کمک کردن، خودش نیز به سمتم خم شد، زمانی که پیاده شدم، دست به جیب خود زده و متوجه شدم که کیف‌پولم نیست و همان موقع ماشین پیکان سفیدرنگ به سرعت از محل دور شد.

سرهنگ کارآگاه گزافی، رییس پایگاه پنجم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، در ادامه اعلام این خبر با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم گفت: با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف، شناسایی متهم از سوی تعدادی از مالباختگان و احتمال افزایش و ارتکاب سایر جرایم از سوی متهم، دستور انتشار تصویر متهم از سوی دادیار صادر شد.

وی از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند خواست تا برای پیگیری شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین