|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
»
کد خبر: ۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
وزیرکشور گفت: دوران کار انفرادی به اتمام رسیده ، مسئولان کارگروهی را سرلوحه امورات خود قرار دهند.
عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار البرز افزود: استان البرز پتانسیل‌های ویژه‌ای برای توسعه همه جانبه دارد که برای به فعلیت رسیدن آنها لازم است در مرحله اول مسئولان یک دل و یک رنگ باشند و از اختلافات دوری کنند.

وی اظهار داشت: تعامل و همدلی علاوه بر مسئولان باید بین اعضای ادارات و ارگان‌ها نیز در جریان باشد تا کارمندان با حس امنیت کامل و با اعتماد به یکدیگر اهداف سازمان یا دستگاه خود را پیش ببرند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان البرز، پس از بررسی گزینه‌های مختلف در نهایت سید طاهر طاهری به عنوان استاندار البرز انتخاب شد که به نظر می‌رسد بهتری گزینه برای این جایگاه باشد.

وی افزود: استاندار البرز باید توجه داشته باشد که در همه امور و تصمیم گیری‌های خود اعتدال را رعایت کند و بدون افراط و تفریط اهداف استان را پیش بگیرد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: جناح‌بندی سیاسی در تصمیم‌گیری‌های استاندار به عنوان فرد اول دولت در استان البرز جایی ندارد و وی باید تجربه و تخصص‌گرایی را سرلوحه انتخاب همکاران خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: رضای خداوند، رضایت مردم و مسیر دولت باید شاخص انتخاب اطرافیان استاندار باشد، همه افراد اعتدال را می‌پذیرند و افراط را نفی می کنند، اگر به دنبال آرامش، پویایی و وحدت هستید باید رفتاری معتدل داشته باشید.

وزیر کشور عقلانیت و قانون گرایی را دو ویژگی مهم در رفتار معتدل عنوان کرد و گفت: این ویژگی ها تعیین کننده رفتار اعتدالی در حوزه عملکردی و اجرایی است و نباید افراد خارج از این دو مهم عمل کنند.

رحمانی‌فضلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت استفاده مسئولان از ظرفیت مردم در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: هرزمان که مردم برای انجام کاری به صحنه آمدند آن کار با موفقیت به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: بر این اساس مسئولان می‌توانند از ظرفیت گروه‌های مختلف مردمی برای توسعه کشور در حوزه‌های اقتصاد، کشاورزی، صنعت و ... بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید باید شرایط اعتدال و انصاف در همه امور ایجاد شود و هیچ کس نباید احساس تبعیض کند.

وی درپایان گفت: امید است با همکاری مردم و مسئولین همه اهداف برنامه‌ریزی شده دولت در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملی شود و مردم با همه وجود بتوانند آرامش ، امنیت و راحتی را احساس کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین