مدیرعامل متروی تهران:
کد خبر: ۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
مدیرعامل متروی تهران، گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای زیرسازی ، ریل‌گذاری ، تملک ابنیه و ایستگاه‌های متروی خط تهران – ورامین – گرمسار 800 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
منطقه سمنان، هابیل درویش - مدیر عامل متروی تهران در جلسه‌ای که به منظور بررسی روند اجرایی متروی تهران گرمسار با حضور کاتب نماینده گرمسار و فرماندار و مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد با تاکید بر این مطلب گفت: این اعتبار صرفا جهت اتمام زیر سازی خط مترو است و حدود 700 میلیارد تومان نیز برای خرید تجهیزات خطوط اعتبار نیاز است.

درویش ادامه داد: بخش اعظم مشکلات پیش روی پروژه که سبب می شد روند اجرای آن کند صورت بگیرد رفع شده و فاز اول پروژه نیز آغاز شده و در حال اجراست.

متروی گرمسار بزرگترین تحول اقتصادی شهرستان و منطقه است

همچنین غلامرضا کاتب - نماینده مردم گرمسار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای این دوران گفت: بزرگترین و با ارزش ترین دوران پس از انقلاب اسلامی در ایران، دوران دفاع مقدس بود و این دوران ثمرات بسیاری را برای ایران به همراه داشت.

وی تصریح کرد: امام‌خمینی (ره) در این دوران هر امری را که می فرمودند محقق می شد و این جز محبت و امر الهی هیچ چیز دیگری نبود به طوری که ما شاهدیم پیش بینی های ایشان در خصوص صدام ، عرق و استکبار جهانی به حقیقت پیوست.

کاتب اذعان داشت: باید برای حفظ نظام جمهوری اسلامی همواره با دیده احترام به شهدا و جانبازان و خانوده ایشان نگریست و برای قوام نظام مقدس اسلامی،برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نوجوانان و جوانان و تحکیم و ترویج فرهنگ مقاومت تلاش کرد.

وی همچنین در خصوص متروی" تهران به گرمسار"،گفت: این طرح ابتدا به صورت قطار برون شهری و زیر نظر راه آهن در حال اجرا بود اما با رایزنی های انجام شده و پس از حدود یک سال فعالیت ،مدیریت این طرح از راه آهن به متروی تهران تغییر پیدا کرد.

نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان تصریح کرد: تا کنون حدود 75 میلیارد تومان اعتبار جهت ریل گذاری به این پروژه تخصیص یافته است.

وی اذعان داشت: ریل های قدیمی که جهت ریل گذاری خریداری شده است دپو شده و قرار است که ریل های جدید از کشور ترکیه وارد شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین