|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۸
کد خبر: ۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
رئيس پليس راهور تهران از بسته شدن مسير تردد عابران در چهارراه وليعصر و ممنوعيت عبور و مرور عابران پياده در اين تقاطع با بهره‌برداري از زيرگذر اين چهارراه خبر داد.
سردار حسين رحيمي در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود:چهارراه وليعصر يكي از تقاطع‌هاي پرتردد عابرين و خودروها است و چندين سال است كه موضوع رفع معضل ترافيك آن در دستور كار پليس قرار گرفته است.

رئيس پليس راهور تهران تصريح كرد؛ با رايزني‌هاي انجام شده با شهرداري درخصوص ايجاد روگذر يا زيرگذر براي اين تقاطع تصميم بر ايجاد زيرگذر گرفته شد كه از عمليات احداث آن از سال گذشته آغاز شده و تا مهرماه سال جاري به اتمام خواهد رسيد.

وي در ادامه اظهار داشت: با بهره‌بردار ياز اين زيرگذر تردد عابر پياده از سطح چهارراه ممنوع خواهد شد و كليه ترددها از زيرزمين و توسط زيرگذر انجام مي‌شود.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت؛ مسير دسترسي ايستگاه مترو پارك دانشجو، ايستگاه‌هاي اتوبوسي كه در طرفين شرقي و غربي و نيز شمالي و جنوبي قرار گرفته نيز به اين زيرگذر منتقل خواهد شد و سوار و پياده شدن تاكسي و خودروها نيز در تقاطع انجام نخواهد شد و به فاصله حداقل 30 متري از تقاطع منتقل خواهد شد.

سردار رحيمي خاطرنشان كرد؛ براساس وعده شهرداري بهره‌برداري از اين زيرگذر مهر ماه سال جاري خواهد بود و با افتتاح آن ترافيك براي هميشه از اين محور حذف خواهد شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
دكتر
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
0
2
آخ خدا كنه كه درست بشه، الان كه خيلي وضعيت بهم ريخته‌اي داره، نه عابر پياده مي‌دونه چطوري از چهارراه عبور كنه و نه اتومبيل‌ها و نه BRTها. اي كاش روگذر قرار مي‌دادي، زودتر تمام مي‌شد. راستي پله برقي نكته مهمي هست، چون مي‌دانيد كه بيشتر مردم ايران پير و جوان ندارد يا زانو درد دارند و يا ديسك كمر پس بازهم مردم از زيرگذر در صورت عدم وجود پله برقي استفاده نمي‌كنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین